De brand woedde op de zolder van de statige woning uit 1896 van de familie Opsomer, langs de Bissegemstraat in Gullegem.
Volledig scherm
De brand woedde op de zolder van de statige woning uit 1896 van de familie Opsomer, langs de Bissegemstraat in Gullegem. © Hans Verbeke

Bewoner blust brand op zolder maar raakt bevangen door rook

GullegemEen 52-jarige man werd maandagnamiddag naar het ziekenhuis overgebracht nadat brand was uitgebroken in zijn gezinswoning langs de Bissegemstraat in Gullegem. Hij raakte bevangen door de rook.