Veurne stelt nieuwe huisstijl voor. Foto: Adriaan Vanelslander en Tom Van Rompaey van de communicatiedienst en schepen Jan Verfaillie. Medewerker Dario Hinjosha ontbreekt
Volledig scherm
Veurne stelt nieuwe huisstijl voor. Foto: Adriaan Vanelslander en Tom Van Rompaey van de communicatiedienst en schepen Jan Verfaillie. Medewerker Dario Hinjosha ontbreekt © GUS

Veurne stelt vol ambitie nieuwe huisstijl en stadsfilm voor: “We mogen best fier zijn op unieke stad”

Veurne‘Uitstekend. Veurne’, dat is de baseline bij het nieuwe stadslogo. Bijzonder is dat die huisstijl volledig in eigen beheer is ontwikkeld. Er kwam geen extern ontwerpbureau aan te pas. Daarnaast stelt Veurne een eigen stadsfilm voor. “Onze stad heeft uitzonderlijke troeven in handen die we maar al te graag op tafel gooien”, knipoogt communicatieschepen Jan Verfaillie (CD&V).

  1. RESTOTIP. Het succesverhaal van Ohana, dat de Hawaïaanse pokébowls introduceerde in Oostende
    PREMIUM
    Oostende

    RESTOTIP. Het succesver­haal van Ohana, dat de Hawaïaanse pokébowls introdu­ceer­de in Oostende

    Hawaï in een kommetje, zo kun je een pokébowl eenvoudig omschrijven. Het zijn de mensen van Ohana Pokébowls op de Groentemarkt die het gerecht in Oostende introduceerden, iets meer dan twee jaar geleden. De kommetjes groenten, rauwe vis en plakrijst blijken een enorm succesverhaal, want half Oostende is intussen verknocht aan de pokébowls. Een ex-werknemer ging zelfs met het concept lopen en nam de naam klakkeloos over. Hoog tijd om zelf eens te proeven.