VTM
Volledig scherm
© VTM

‘Tien om te Zien’ bezorgt VTM kijktopper met 710.000 muzikale fans

tvDe (eenmalige) terugkeer van ‘Tien om te Zien’, de moeder van de Vlaamse muziekprogramma’s, bezorgde VTM op de eerste schooldag meteen een kijktopper. Liefst 710.000 muzikale fans keken naar de muzikale show met een mix van oude hits en nieuwe nummers. ‘Familie’ haalde eerder op de avond 529.000 kijkers, het ‘VTM NIEUWS’ 496.000 kijkers.

6 reacties

  • diane houtekeete

    1 maand geleden
    Hopelijk snappen ze nu bij VTM dat dit terug MOET komen !!!!Voor de zangers & zangeressen en ook het publiek is gelukkig ;dat doet de verkoop hopelijk weer stijgen voor de uitvoerders .De jonge mee-prezentatoren deden dat Super goed !!!!!!! Voor éenmaal Ann & Willy was leuk ,maar dat moet door jonge mensen gepresenteerd worden .Dus we hopen op een terugkomst ,misschien met een andere Naam . Alvast succes gewenst !!!!
  • Joan Lute

    1 maand geleden
    Zo ontzettend blij dat 10 om te zien terug op tv is geweest. Denk nog terug naar die geweldige zomers waarbij volle tien Om te zien treinen naar de kust kwamen. Zo mooi dat beeld gisteren terug te zien van die duizenden mensen die zich ongegeneerd amuseerden in een super vriendelijke atmosfeer. Dit zou in deze tijden veel meer moeten kunnen.
  • Marc Van Driessche

    1 maand geleden
    De grote toppers waren er niet, Tura,Isabelle A, Dana Winner, Sha-Na, Natalia enz…
  • michel vandewiele

    1 maand geleden
    Opnieuw en eindelijk eens een tof nostalgisch muziekprogramma, met nu de opmerking waarom kan vrt dat niet, ipv altijd die triestige muziekprogr. met een tiental aanwezigen en dan nog altijd Hollandse artiesten, beter eens wat ontspanning geven ipv alle dagen die eeuwige koers, die samen een paar miljoenen kosten.
  • Jan Van Gent

    1 maand geleden
    Men had veel reclame vooraf gemaakt, maar ik wist niet dat het gisterenavond al was (misschien volgende keer datum duidelijker vermelden?). Al bij al het grootste gedeelte gezien. Zou me niet verwonderen dat werkelijke kijkcijfers nog hoger liggen, zelfs mijn grootouders keken zonder te verzetten tijdens reclame, terwijl ze normaal VTM juist altijd vermijden omwille van reclame.