Stranger Things 4
Stranger Things 4 © Netflix

RECENSIE. ‘Stranger Things 4.1’: “Een terugkeer langs de grote hellepoort”

TVDrie jaar heeft u moeten wachten om de jonkies van ‘Stranger Things’ terug door uw scherm te zien fietsen. Dat zoiets een eeuwigheid is in een tienerleven, is duidelijk te merken aan het feit dat de helft van de jonge cast intussen een serieuze baard in de keel heeft gekweekt en/of vijftien koppen groter is geworden. En toch bevinden we ons in het verhaal slechts een half jaar na de vuurwerkfinale van seizoen drie. Of dit vierde seizoen daar nog veel vonken aan heeft toe te voegen? Of net zoals Eleven zonder krachten komt te vallen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.

5 reacties

• Wouter Van de Walle

3 weken geleden
    Alweer een topseizoen!
  • Rudy Moerloos

4 weken geleden
    Dit seizoen is nog beter dan de vorige seizoen en die stonden al op een eenzaam niveau. Chapeau aan de scenaristen en ja de afleveringen zijn langer dan anders, maar als je kijkt, heb je al spijt dat het gedaan is. Zo snel gaat een aflevering voorbij.
  • Dirk Declercq

1 maand geleden
    Ik lees nog even geen spoilers maar deze serie is gewoon top. Het verhaal, de decors, de sfeer, de muziek. Dit seizoen is heftiger dan de drie voorgaande keigoede start alvast.
  • Samantha Houben

1 maand geleden
    Echt wat een serie... zooooo goe... we hebben wel lang moeten wachten.. maar elke aflevering van het nieuwe seizoen duurt nogal lang.. dat maakt het wel weer goed =) toooopppp
  • Steven Van Soom

1 maand geleden
    Het begint boven verwachting geweldig en eindigd boven verwachting geweldig. Wat een geweldige en heerlijke serie is dit, in alles, personages, sfeer,muziek, camera werk ..., En seizoen 4 is nog straffen dan de eerste drie,enkel hopen dat ze het personage 11 niet verknoeien zoals Daenerys in GOT,1 minpuntje, het verhaal Hopper is iets te lang. Stranger things staat samen met Orphan black,handstmaids tale,GOT en the queens gambit in mijn tip 5
  1. Vrouwen aan de macht in 'Switch', met Fien als leidster: dit zijn de vijf kandidaten van de week
    1

Vrouwen aan de macht in 'Switch', met Fien als leidster: dit zijn de vijf kandidaten van de week

Tweede week van het ‘nieuwe’ ‘Switch’, het dagelijkse spelletje op Eén. Dat ‘nieuwe’ slaat dan vooral op youngster Fien Germijns, die in haar eerste presentatieweek Adriaan Van den Hoof deed vergeten. Deze week pleegt ze samen met liefst drie dames een vrouwenputch. Aan Stijn en Alexander de opdracht om de eer van de mannen hoog te houden. Nog een opvallend detail: twee van de vijf kandidaten vonden hun partner nog voor ze achttien waren, eentje toen ze negentien was...
  2. RECENSIE. ‘The Terminal List’: “Chris Pratt zonder pret is een tegenvaller”
    1

RECENSIE. ‘The Terminal List’: “Chris Pratt zonder pret is een tegenval­ler”

Op het grote scherm schittert hij vooral in blockbusters voor het ganse gezin, maar op het kleine scherm vecht Chris Pratt dezer dagen een meer duister en psychologisch robbertje uit als een militair met een versnipperde psyche die z’n eigen complottheorieën gelooft en er niet voor terugdeinst om daar bloederig naar te handelen. Rechtsgezinde, conservatieve wapenpropaganda voor de één. Een met spanning en topcast volgestouwde actiethriller voor de ander. Is ‘The Terminal List’ op Prime Video het voordeel van uw streamingtwijfel waard? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.