Killing Eve 4
Killing Eve 4 © Killing Eve

RECENSIE. ‘Killing Eve 4’: “Teleurstellende finale van ‘Game of Thrones’ was niets in vergelijking met dit”

TVEen flink jaar geleden danste het vierde seizoen van ‘Killing Eve’ in Amerikaanse en Britse huiskamers over de buis. Op heden kunt u dat langverwachte hoofdstuk (en tevens ook sluitstuk) ook zelf bewonderen op VRT MAX. Maar voor u een gat in de lucht springt, moeten we u toch behoeden. Als u iet of wat van deze reeks houdt, kijk dan niet, want het is niet om aan te zien. Waarom? Evelien Delgouffe legt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.

2 reacties

• Kate Van den bos

5 maanden geleden
    Ben afgehaakt na 3 afleveringen seizoen 3 moet er blijkbaar geen spijt van hebben
  • Peter Deroost

5 maanden geleden
    Seizoen 1, aflevering 1 haalt 8.5 op imdb, heel seizoen 1 zit boven de 8/10. Laatste aflevering seizoen 4 scoort 3.3. Dat kan tellen
  1. De Staat betaalt 2,80% intrest op je geld: hoe interessant is een rekening bij de overheid?
    Spaargids.be

De Staat betaalt 2,80% intrest op je geld: hoe interes­sant is een rekening bij de overheid?

Wie zijn spaargeld minstens een jaar kan missen, kan het op een e-DEPO bij de Deposito- en Consignatiekas van de Belgische Staat zetten. De opbrengst ervan wordt maand per maand vastgelegd. Voor januari was dat 2,40%, voor februari stijgt de rente tot 2,80%. Let wel: je geld moet voor de eerste van de maand op de rekening staan om die maand recht op een rente te hebben. Spaargids.be zet alles op een rij.

3. Uw tv-week in kijkcijfers: Tom Waes zit al aan 1,7 miljoen ‘studenten’ en James Cooke verliest aanhang
    2

Uw tv-week in kijkcij­fers: Tom Waes zit al aan 1,7 miljoen ‘studenten’ en James Cooke verliest aanhang

‘Het verhaal van Vlaanderen’ haalt in de kijkcijfertabellen opnieuw een dikke 100.000 extra kijkers. Tom Waes heeft zijn afspraak met de Vlaamse (tv-)geschiedenis duidelijk niet gemist. Of dat nu al dan niet in mooi gekuist Nederlands wordt gebracht, de kijkers blijven het lusten. Ook opmerkelijk: ‘Het Verhaal van Vlaanderen’ is voor de VRT kampioen bij ‘uitgesteld kijken’. De voorbije week haalden zowat 450.000 Vlamingen hun kijkachterstand in.
  1. RECENSIE. ‘Pamela, a Love Story’: “Lof voor zo veel kwetsbaarheid”

RECENSIE. ‘Pamela, a Love Story’: “Lof voor zo veel kwetsbaar­heid”

Het gros van haar leven gaf Pamela Anderson zich bloot. Het merendeel met toestemming, maar de ene keer dat het zonder gebeurde blijft haar een dikke 25 jaar later nog steeds achtervolgen. Het pikante videomateriaal dat bij haar thuis werd gestolen en in 1997 via het beginnende internet de wereld rond ging, stortte haar acteercarrière en haar blitz-huwelijk met Mötley Crüe-drummer Tommy Lee de afgrond in. Een jaar nadat de streamingreeks ‘Pam & Tommy’ ook nog eens munt sloeg uit het meest pijnlijke moment uit haar leven gaat Pamela nu met concurrent Netflix in zee om in een twee uur durende docufilm voor het eerst zelf haar tumultueuze leven van begin tot einde uit de doeken te doen. Of haar nieuwe manier van ‘ontboezemen’ u ook even mateloos kan boeien? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.