Streamen of skippen? 'Glad IJs'
Streamen of skippen? 'Glad IJs' © Streamz

RECENSIE. ‘Glad IJs’: “Geen crème-glace met alles erop en eraan, maar wel een erg degelijke dame blanche”

TVJe eigen ontvoering in scène zetten om je familie de loef af te steken: ja, ‘t is ver gekomen bij het Kempische gezin Druyts. In de nieuwe VTM-reeks ‘Glad IJs’, ook te bekijken op Streamz, maken we kennis met een bont allegaartje personages en licht absurde situaties en wordt er bovenal op hoog niveau geacteerd. Al betekent dat niet dat de serie een voltreffer is op alle vlakken. Moet u deze reeks streamen of skippen? Bram De Brabander zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.

2 reacties

• freddy vandersmissen

1 jaar geleden
    In ieder geval veel beter dan die big brother , dans en zangprogramma's , waar je mee in slaap sukkelt .
  • Marc Brees

2 jaar geleden
    Heb heel de serie gezien op Streamz, ik vond het heel goed ! Goede verhaallijn en genoeg spanning, knappe prestaties van alle hoofdrolspelers ! Meer van dat aub.
  1. Tom Waes veilt zijn jas uit ‘Het verhaal van Vlaanderen’ voor goed doel

Tom Waes veilt zijn jas uit ‘Het verhaal van Vlaanderen’ voor goed doel

In de nieuwe Radio 2-ochtendshow ‘Goeiemorgen morgen!’ kregen Peter Van de Veire (51) en zijn sidekick, ‘Dertigers’-actrice Kim Van Oncen, het gezelschap van de bekendste leraar geschiedenis van Vlaanderen, Tom Waes (54). Hij droeg toevallig de jas die hij steeds draagt in Eén-programma ‘Het verhaal van Vlaanderen’, een kans die gastheer Peter niet kon laten liggen. “Mogen wij die hebben?”
  2. RECENSIE. ‘War Junkies’: “Grappa, seks en af en toe een feestje. Ook dat kan (en mag) oorlogsjournalistiek zijn”

RECENSIE. ‘War Junkies’: “Grappa, seks en af en toe een feestje. Ook dat kan (en mag) oorlogs­jour­na­lis­tiek zijn”

De voorbije tien jaar werden wereldwijd meer dan duizend oorlogsjournalisten vermoord. In de Streamz Original ‘War Junkies’ kunnen zeven verslaggevers van eigen bodem hun oorlogsverhalen gelukkig zelf nog navertellen. Ze praten met een lach en een krop over de opofferingen, de tragedies, de vriendschappen, maar ook over de romances die sommigen onder hen in deze uitzichtloze brandhaarden beleven. “Luide knallen, trillende ruiten, dan wil je dat er iemand naast je ligt”, klinkt het als in een stationsroman. Of u ooit nog op dezelfde manier naar een oorlogsreporter zult kunnen kijken? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.
  1. Koelkast met energielabel E inruilen voor één met label A? Zoveel bespaar je jaarlijks op je stroomfactuur
    vtwonen

Koelkast met energiela­bel E inruilen voor één met label A? Zoveel bespaar je jaarlijks op je stroomfac­tuur

Het energielabel op de koelkast laat zien hoeveel energie het apparaat verbruikt. Handig om te weten als je een nieuwe koelkast wilt aanschaffen. Voor het milieu en je portemonnee is het slim om te kiezen voor een koelkast die zo weinig mogelijk energie verbruikt. Daarom legt vtwonen.be je uit hoe je het energielabel op de koelkast leest, wat het betekent en hoe je energie bespaart.