Echo 3
Echo 3 © Apple TV+

RECENSIE. ‘Echo 3’: “Ook een Michiel Huisman kan middelmatige keuzes maken”

TVMichiel Huisman die naast Luke Evans schittert in een tv-serie gemaakt door de Oscarwinnende pen achter ‘The Hurt Locker’ en ‘Zero Dark Thirty’: dat ruikt verdacht veel naar prestige-tv. Maar of deze nieuwste brok suspense op Apple TV+ over gijzelende drugskartels ook genoeg ‘poeier’ heeft om u in extase te brengen? Of toch tien afleveringen lang z’n kruit verschiet? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.

2 reacties

• Christian Engelen

Kan het niet beter verwoorden!
  • Gert Maes

Na je slechte recensie van Wednesday, wat een grafisch mooie en grappige serie is, en het ophemelen van 1899, waar kop nog staart aan te krijgen is, zelfs na honderd kijkbeurten, ga ik deze Echo 3 een welgemeende kans geven.
  1. KIJK. 'Temptation' Megan gearriveerd in Dubai na rel om belastingen
    Showbizz

KIJK. 'Temptation' Megan gearri­veerd in Dubai na rel om belastin­gen

‘Temptation Island’-ster Megan Desaever heeft flink wat problemen gekregen door haar uitspraken over het (niet) betalen van belastingen. Vorige week stond de politie bij haar op de stoep en sindsdien loopt er een onderzoek vanwege belastingfraude. Toch kijkt Megan naar een manier om niet meer te moeten betalen: verhuizen naar Dubai. “Ik wil zo snel mogelijk weg uit België zodat ze mij niet meer kunnen lastigvallen. Volgende week ga ik naar daar om een appartement te zoeken”, zei ze begin deze week. Amper één dag later was ze echter al voorzichtiger: “Ik en mijn vriend vertrekken donderdag op vakantie, maar we keren daarna terug. Maar ter plekke zullen we de opties eens bekijken.” Inmiddels zijn Megan en haar vriend gearriveerd in het emiraat en klaar om aan hun zoektocht te beginnen.
  1. Hetze rond ‘Squid Game’-reality blijft duren: “Gemartelde deelnemers overwegen rechtszaak en duo dat seks had moest spel verlaten”

Hetze rond ‘Squid Ga­me’-reality blijft duren: “Gemartelde deelnemers overwegen rechtszaak en duo dat seks had moest spel verlaten”

Er blijven bij Britse media horrorverhalen binnenstromen over de opnames van een realityreeks die gebaseerd is op de populaire serie ‘Squid Game’. Volgens Daily Mail overweegt een tiental deelnemers zelfs klacht in te dienen tegen streamingdienst Netflix, die het tv-spel produceert. De kandidaten zeggen “als beesten behandeld te zijn” op de set. Bovendien beweert de Britse krant dat een duo het spel moest verlaten nadat bleek dat ze de lakens hadden gedeeld in het hotel waarin de kandidaten verbleven.