Chasing Beauty
Chasing Beauty © Streamz

RECENSIE: ‘Chasing Beauty’: “Toont aan dat plastic niet altijd fantastic is, maar daar moet u wel veel gezwets voor uitzitten”

TV“Ik ben verliefd op mijn nieuwe neus, maar ik kan niet ademen”, “Ik heb prachtige valse borsten, maar ik voel me ziek en lusteloos”, “Ik wil een grotere kont, maar de kans bestaat dat ik niet meer wakker word.” Als we ‘Chasing Beauty: Perfectie te Koop’ mogen geloven, dan ligt perfectie dezer dagen gevaarlijk makkelijk voor het grijpen. Maar helpt deze Streamz Original-docu ons ook de rush op door Instagram opgelegde schoonheidsidealen te begrijpen? En meer belangrijk: kan het op tijd aan de alarmbel trekken alvorens - zo waarschuwt hoofd plastische chirurgie aan UZ Gent Phillip Blondeel - er echt catastrofes van komen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.

• sandra maters

Jeetje Evelien je doet je job echt niet graag heb ik het idee... Steen goede docu reeks.. elke jonge meid moet dit zien. Schokerend dat een jonge meid na een relatie breuk vind dat ze te lelijk is ... Prachtige vrouw die geen borstvergroting nodig had... En een bbl waarom doe je je eigen zoiets aan die vrouwen waren al mooi van hun eigen... Pijnlijk om te zien dat we de Kardashians nastreven als ideaalbeeld je bent mooi hoe je zelf bent
  1. Karen Damen over nieuw seizoen 'Liefde voor muziek': "Een cover van K3 zou me nog steeds iets doen”
    Showbits

Karen Damen over nieuw seizoen 'Liefde voor muziek': "Een cover van K3 zou me nog steeds iets doen”

Hoe belangrijk is het om als artiest te mogen deelnemen aan ‘Liefde voor muziek’? Nu de nieuwe cast bekend is, trekken Desna en Senne met die vraag naar ex-deelnemers Karen Damen en Piet Goddaer, alias Ozark Henry. Van onschatbare waarde, zo blijkt. “Vraag dat maar eens aan Margriet Hermans en Niels Destadsbader”, aldus Piet. Margriet scoorde inderdaad de Zomerhit met ‘Lekker blijven hangen’ en tekende voor de strafste comeback in jaren. En ‘Verover mij’, een cover van K’s Choice, is één van de grootste hits van Niels Destadsbader. Karen Damen zal met extra veel aandacht kijken naar het nieuwe seizoen, want de artiesten gaan ook nummers uit haar K3-periode bewerken. “Dat gaat mij wel iets doen”, vertelt ze in een nieuwe Showbits.
  2. De galante Franse dief is terug: Netflix lost eerste veelbelovende beelden van ‘Lupin: part 3'

De galante Franse dief is terug: Netflix lost eerste veelbelo­ven­de beelden van ‘Lupin: part 3'

Netflix heeft een eerste trailer van het derde seizoen van de populaire Franse Netflixserie ‘Lupin’ gelost. De reeks draait rond Assane Diop (gespeeld door Omar Sy), een man die ontdekt dat zijn vader onschuldig in de gevangenis zat én hem wil wreken, met alle gevolgen van dien. “Ik heb wraak genomen voor mijn vader. Ik wilde in het duister blijven, maar moest terugkeren in het licht. En kijk nu hoe ik verdwijn", klinkt het alvast erg mysterieus.