Gezien. 'Buurman, Wat Doet U Nu?'
Gezien. 'Buurman, Wat Doet U Nu?' © Eén

RECENSIE. ‘Buurman, Wat Doet U Nu?’: “Zelfs iconen blijven niet gespaard van eenzaamheid”

TVOnze tv-recensenten laten hun kritische blik vallen op elk nieuw programma. Meteen na uitzending lees je hier hun mening. Vandaag bekijkt Bram De Brabander ‘Buurman, Wat Doet U Nu?’, het humaninterestprogramma waarin Cath Luyten op bezoek gaat bij unieke persoonlijkheden. “Een iconisch interviewster is Cath voorlopig nog niet, maar dankzij haar natuurlijke flair slaagde ze er wel in om Sien opmerkenswaardige ontboezemingen te ontlokken.”

1. Voorlopig geen nieuw ‘Love Island’-seizoen in België: “Focus ligt op het vernieuwde ‘Temptation Island’”
    1

Voorlopig geen nieuw ‘Love Is­land’-sei­zoen in België: “Focus ligt op het vernieuwde ‘Temptation Island’”

Slecht nieuws voor de Belgische fans van ‘Love Island’. Voorlopig heeft SBS geen plannen om een nieuwe co-productie op poten te zetten met Nederland. Dat nieuws wordt bevestigd door presentator Viktor Verhulst en de zender. Al blijft de deur wel op een kier staan. “Deze zomer is er geen nieuw seizoen, maar dat betekent niet automatisch dat we er voorgoed mee stoppen.”
  2. RECENSIE. ‘Glad IJs’: "Zouden ze bestaan, de miljonairsfamilies waarbij niemand elkaar een mes in de rug wil steken?”
    1

RECENSIE. ‘Glad IJs’: "Zouden ze bestaan, de miljonairs­fa­mi­lies waarbij niemand elkaar een mes in de rug wil steken?”

Je eigen ontvoering in scène zetten om je familie de loef af te steken: ja, ‘t is ver gekomen bij het Kempense gezin Druyts. In de Streamz-reeks ‘Glad IJs’ maken we kennis met een bont allegaartje personages en licht absurde situaties en wordt er bovenal op hoog niveau geacteerd. Al betekent dat niet dat de serie een voltreffer is op alle vlakken. Moet u deze reeks streamen of skippen? Bram De Brabander zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.