‘Hunted’.
Volledig scherm
‘Hunted’. © AVROTROS

Nederlandse versie van ‘Klopjacht’ kent bizarre ontknoping: jagers houden per ongeluk door politie gezochte man aan

TVEen bizarre ontknoping gisteravond in ‘Hunted’, de Nederlandse versie van ‘Klopjacht’. In het programma, dat op NPO 3 te zien is, is het de bedoeling dat deelnemers zo lang mogelijk uit handen blijven van de fictieve opsporingsdiensten. De speurders hielden echter een man aan die in het echte leven gezocht werd door de politie. Zo’n 800.000 kijkers waren getuige van het voorval.

  1. MEDIAWATCHERS “Al die Kampioenen-merchandise is de VRT onwaardig en de acteurs krijgen er peanuts voor”
    podcast
    4

    MEDIAWAT­CHERS “Al die Kampioenen-merchandi­se is de VRT onwaardig en de acteurs krijgen er peanuts voor”

    Ook deze week kijken onze Mediawatchers met een strenge maar rechtvaardige blik naar het medialandschap. Deze keer viel hen iets op dat niet op televisie te zien is: de Kampioenen-bouwdoos die nu te koop is. Los van de kwaliteit van de bouwdoos, vindt HLN-journalist Mark Coenegracht al die merchandise een openbare oproep onwaardig: “Het is gewoon een zeer gemakkelijke manier om snel wat geld te verdienen op kap van de acteurs”. Luister naar de hele aflevering van de HLN-podcast ‘De Mediawatchers’ hierboven.