Kathleen Aerts, Adele en Delphine Lecompte.
Volledig scherm
PREMIUM
Kathleen Aerts, Adele en Delphine Lecompte. © VTM/Isopix/Vier

JAAROVERZICHT. Een razende quizmaster, een twerkende beer en de bh van Miss België: dit waren de leukste tv-momenten van 2020

TV2020: het jaar waarin vooral corona het nieuws domineerde, maar BV’s en celebrities ook heel wat hoogte- en dieptepunten kenden. De voorbije dagen verzamelden wij in dit jaaroverzicht enkele van die opmerkelijke nieuwsfeiten. Op de eerste dag van 2021 blikken we nog even terug op de meest opvallende tv-momenten van vorig jaar.

1 reactie

• christoph janssens

2 maanden geleden
    Was het dat maar? ...
  1. Ineens is de mobilhome weer populair: zo financiert u de aankoop ervan
    Sparen

Ineens is de mobilhome weer populair: zo financiert u de aankoop ervan

Viroloog Marc Van Ranst prijst de mobilhome aan als het geknipte reisvervoer in coronatijden. Kneuterigheid ten top of juist très cool? De Belg lijkt toch vooral de laatste mening toegedaan. De camper kon de afgelopen jaren al op een groeiende interesse rekenen, maar lijkt vandaag nog populairder dan ooit tevoren. Goedkoop zijn ze dan weer niet, maar gelukkig kan u naar de bank voor een lening. Spaargids.be zocht uit waar u rekening mee moet houden.
  2. Nu ze blijft verbazen met haar looks: zo speelde Adele haar totale transformatie klaar
    PREMIUM
    Celebrities

Nu ze blijft verbazen met haar looks: zo speelde Adele haar totale transforma­tie klaar

Waar Adele enkele jaren geleden nog de pers haalde met haar hits, is er tegenwoordig meer aandacht voor het gewicht van de 32-jarige zangeres. De afgelopen tijd onderging de Britse een complete transformatie, iets waar achter de schermen heel wat hard labeur bij kwam kijken. Maar hoe speelde ze die metamorfose dan precies klaar? Zo zag het leven van de inmiddels herboren Adele er de afgelopen jaren uit.
  1. Sergio Herman blikt terug op zijn rampjaar: "Ik ga veel meer aan mezelf denken"
    Play
    Telefacts NU

Sergio Herman blikt terug op zijn rampjaar: "Ik ga veel meer aan mezelf denken"