Met voormalig VRT-anker Sigrid Spruyt.
Volledig scherm
PREMIUM
Met voormalig VRT-anker Sigrid Spruyt. © Photo News

De exen van Raymond over zijn liefdesparcours: “Ja, hij is seksverslaafd. Ik was het zelf ook”

TV"Je kan hem seksverslaafd noemen." "Hij was al een half jaar bezig met mijn zus." "Hij is ook als vader in de eerste plaats met zichzelf bezig." In de docureeks 'Raymond' tekenen exen en kinderen een hard portret van Raymond van het Groenewoud (70). Met modder gooien ze niet, ze spreken zonder rancune en vergeven veel. Raymond zelf doet in de docu amper moeite om hen tegen te spreken.

30 reacties

  • Verstappen Martine

    3 jaar geleden
    Soms kan er ook iets teveel informatie zijn. Op wat slaat dit nu weer.
  • carine francoys

    3 jaar geleden
    Mocht hij niet zo bekende kop hebben zou het succes een stuk minder zijn bij de vrouwen...De vrouwen pikken hun graantje mee en hij op zijn beurt ook alles draait rond zijn centen..want voor zijn uiterlijk moeten ze het zeker niet doen...
  • philippe dierickx

    3 jaar geleden
    Als hij zo goed in bed is dan dat hij kan zingen, dan zijn die vrouwen niveel gewoon me dunkt.
  • Henk Damme

    3 jaar geleden
    Wat een narcist pur sang!
  • Toran Korshnah

    3 jaar geleden
    Ik heb aan 1 vrouw genoeg, maar kan me goed voorstellen dat dit niet bij iedereen zo is.
  1. Boze diva's, een dronken Charlie en 'de vloek van de Angels': drama op de set van legendarische tv-reeks 'Charlie's Angels'
    PREMIUM
    TV

    Boze diva's, een dronken Charlie en 'de vloek van de Angels': drama op de set van legendari­sche tv-reeks 'Char­lie's Angels'

    De tv-reeks ‘Charlie’s Angels’ - met Kate Jackson (74), Farrah Fawcett zaliger en Jaclyn Smith (77) - was midden jaren zeventig razend populair, maar achter de schermen ging het er iets minder engelachtig aan toen. Een torenhoog kledingbudget - ongezien in de tijd - deed productiemedewerkers grijze haren krijgen, de actrices worstelden met hun imago van seksbom en de sfeer zakte regelmatig onder het nulpunt. Om van de ‘vloek van Charlie’s Angels’ nog maar te zwijgen. “Misschien zat er iets in het water op de set.”
  2. Aangereden nadat je hard moest remmen door de laaghangende zon: wie is er dan aansprakelijk?
    Independer

    Aangereden nadat je hard moest remmen door de laaghangen­de zon: wie is er dan aansprake­lijk?

    Deze week mogen we flink wat zon verwachten. Dat doet deugd, maar het levert ook extra risico's op wanneer je de baan op moet. Immers, de zon hangt tijdens de winterperiode laag, wat de zichtbaarheid tijdens het autorijden serieus bemoeilijkt. Een kop-staartbotsing is dan snel gebeurd. Bepalen wie aansprakelijk is voor de schade kan dan moeilijk zijn. Independer.be zet daarom vier mogelijke botsingen - en hun gevolgen - op een rij.
  1. Moest Jack écht sterven in ‘Titanic’? Dina Tersago en Andy Peelman zoeken het uit in ‘Ze zeggen dat’: “Zo had het gekund!”
    TV

    Moest Jack écht sterven in ‘Titanic’? Dina Tersago en Andy Peelman zoeken het uit in ‘Ze zeggen dat’: “Zo had het gekund!”

    Een nieuw seizoen van ‘Ze zeggen dat’ is in aantocht. Aangezien de film ‘Titanic’ 25 jaar geleden uitkwam, vinden Andy Peelman (39) en Dina Tersago (44) het hoog tijd om voor eens en altijd uit zoeken of Jack en Rose niet allebei op de houten deur hadden gepast. Van “zo raken we allebei onderkoeld” tot “zo had het gekund”. Slaagt het duo in hun opzet?
  2. “Fysiek en mentaal óp door rol als ballerina”: Violet Braeckman geeft alles in ‘Assisen’
    PREMIUM
    TV

    “Fysiek en mentaal óp door rol als ballerina”: Violet Braeckman geeft alles in ‘Assisen’

    “Op twee maanden tijd zo’n hoog niveau halen, is onmogelijk.” En toch deed Violet Braeckman (26) haar uiterste best om geloofwaardig een prima ballerina neer te zetten in de nieuwe fictiereeks ‘Assisen’. Door intensieve training, een aangepast dieet en héél erg veel inleving. “Tegen het einde van de opnames had ik het gevoel dat ik mezelf speelde”, klinkt het bij de actrice, in een gesprek over het spelen van een moordverdachte én de innovatieve manier waarop het verhaal van ‘Assisen’ verteld wordt. “