De handelaars van het Tieltse kernwinkelgebied lanceren een grote socialemediacampagne met de hashtag #shoppingtielt
Volledig scherm
De handelaars van het Tieltse kernwinkelgebied lanceren een grote socialemediacampagne met de hashtag #shoppingtielt © Sam Vanacker

“Tielt op de kaart zetten als dé winkelstad”: handelaars uit kernwinkelgebied lanceren campagne #shoppingtielt

Tielt op de kaart zetten als de winkelstad bij uitstek. Dat is het ultieme doel van een gloednieuwe, groots opgezette socialemediacampagne. Vijfentwintig handelaars uit het kernwinkelgebied sloegen de handen in elkaar met een communicatiebureau en dinsdag werd de campagne afgetrapt met de hashtag #shoppingtielt.

  1. Wellnesscentrum gaat voluit voor de uitbouw van de automatenshop: “De tijd van alleen brood en aardbeien is voorbij”
    PREMIUM
    Tielt

    Wellness­cen­trum gaat voluit voor de uitbouw van de automaten­shop: “De tijd van alleen brood en aardbeien is voorbij”

    In het hoekhuis naast de oprit van Eurobody komt er in het voorjaar van 2021 een gloednieuwe, grote automatenshop waar je tientallen streekproducten uit de muur kunt halen. Daarmee investeert Sandra Deproost in de toekomst, want kinderen Gillian (25), Gilltumn (22), Gaëlle (21) en Gaetan (14) worden mee betrokken bij de uitbouw. De nieuwe shop zal de naam ‘Gilltumn’ dragen.