Bakker Geert lanceert de campagne via Bakkers voor Bakkers.
Volledig scherm
Bakker Geert lanceert de campagne via Bakkers voor Bakkers. © RV

Make Bread Great Again: warme bakkers willen meer respect voor hun werk

‘Bakkers voor Bakkers’ is een campagne gestart om opnieuw waardering te krijgen voor het werk van de traditionele warme bakkers. Dat zal gebeuren door op sociale media te tonen wie achter de ambachtelijk gebakken broden zit. Alles gebeurt onder de naam Make Bread Great Again en de hashtag #MBGA.

2 reacties

  • Mario Put

    2 jaar geleden
    Respect voor de warme bakkers! Zo hoort het. Top Geert!!
  • Jurgen De Baets

    2 jaar geleden
    En of we fier zijn op ons werk! Maar beetje meer waardering zou niet misstaan. Iedereen koopt waar hij wil, maar vind wel dat de warenhuizen niet moeten denken dat ze het beter kunnen dan de warme artisanale bakkers. En ze zouden beter de mensen inlichten hoe het daadwerkelijk gaat met hun broodverwerking.
  1. RESTOTIP. Jelle, de allereerste Mijn Restaurant-winnaar, slaat met Kwizien Brut Italiaanse weg in
    PREMIUM
    Ternat

    RESTOTIP. Jelle, de allereer­ste Mijn Restaurant-win­naar, slaat met Kwizien Brut Italiaanse weg in

    Jelle Temmerman (39) uit Ternat is een nieuw culinair avontuur gestart. De man raakte bekend toen hij samen samen met zijn moeder de allereerste editie van het programma Mijn Restaurant won. Maar zijn zaak ging failliet en hij ging vervolgens koken voor regeringsleiders bij de Europese Raad. Nu is hij met Kwizien Brut een pizzafoodtruck gestart met enkele vaste standplaatsen. Wij gingen al eens proeven.