De Honor 70 in de zwarte uitvoering.
De Honor 70 in de zwarte uitvoering. © Yorick Dupon

REVIEW. De Honor 70 zit muurvast in het verleden van Huawei

Op de valreep biedt er zich dit jaar nog een nieuwe smartphonefabrikant aan op de Belgische markt. Telecomoperator Orange brengt namelijk de Honor 70 naar de winkelrekken aan 549,95 euro. Het is de eerste telefoon van het voormalige dochtermerk van Huawei in ons land. Kan Honor daarmee doorstoten? Of zal er toch meer nodig zijn om de felbevochten derde plaats onder Samsung en Apple in te nemen? Je leest het in deze review.

• joseph kellens

Goed voor de concurrentie , goed voor de consument.
  1. Dit zijn de nieuwe toptelefoons van Samsung en zoveel kosten ze
    23

Dit zijn de nieuwe toptele­foons van Samsung en zoveel kosten ze

Samsung heeft vanavond zijn nieuwe toptelefoons voorgesteld: de Samsung Galaxy S23, de S23+ en de S23 Ultra. De smartphones zullen meer kosten dan de voorgangers van vorig jaar. De prijssprong is niet zo fors als bij Apple vorige herfst, maar er komt toch zo’n twaalf procent bij voor de belangrijkste telefoons uit de reeks. Dit jaar springen daarnaast de camera van 200 megapixels bij de S23 Ultra en de keuze voor een processor van Qualcomm in het oog. Samsung stelde ook vijf nieuwe laptops voor.

1. De Staat betaalt 2,80% intrest op je geld: hoe interessant is een rekening bij de overheid?
    Spaargids.be

De Staat betaalt 2,80% intrest op je geld: hoe interes­sant is een rekening bij de overheid?

Wie zijn spaargeld minstens een jaar kan missen, kan het op een e-DEPO bij de Deposito- en Consignatiekas van de Belgische Staat zetten. De opbrengst ervan wordt maand per maand vastgelegd. Voor januari was dat 2,40%, voor februari stijgt de rente tot 2,80%. Let wel: je geld moet voor de eerste van de maand op de rekening staan om die maand recht op een rente te hebben. Spaargids.be zet alles op een rij.