Zo maak je 4 verschillende looks met de hit van de lente, de slipjurk
Dit voorjaar is de slipjurk met stip jouw beste aankoop. Zo multifunctioneel dat je haar met alles kunt combineren. Wij tonen je vier verschillende looks met dit veelzijdige kledingstuk, of het nu ijzig koud weer is, of juist lekker warm in de eerste (lente)zon.
Delen per e-mail
Look 1: Dramatisch met een dromerige toets
Draag er een statementbloes met een stevige schouderpartij onder. Deze eenvoudige jurk kan wel wat extra show hebben.
1. Mylee Blouse, Baum und Pferdgarten, 139 euro, hier te koop. 2. Zwarte oorbellen met bloemen en Stras, Essentiel Antwerp, 55 euro, hier te koop. 3.
Look 2: Lekker nineties
Heerlijk simpel, op zijn jaren negentigs met een T-shirt eronder. Nog te frisjes? Een aansluitend rolkraagtruitje kan ook.
1. Beeja T-shirt, mbyM, 29,95 euro, hier te koop. 2. Jeansbroek, Zara, 29,95 euro, hier te koop. 3. Kyrah heels, Steve Madden, 89,99 euro, hier te koop.
Look 3: Comfy chic
Gooi er bij koud weer een dikke oversized trui overheen. Ziet er cool uit en is tegelijk superwarm.
1. Gebreide trui, COS, 150 euro, hier te koop. 2. Anemie Pastel Bag, March 23, 168,95 euro, hier te koop. 3. Sneakers, Puma, 100 euro, hier te koop.
Look 4: Vrouwelijk met een stoere twist
Bedek de bovenkant met een klassieke blazer. Knoop dicht en snoer je taille in. Elegant en sexy tegelijk.
1. Blazer, COS, 150 euro, hier te koop. 2. Handtas, Essentiel Antwerp, 135 euro, hier te koop. 3. Riem, IKKS, 75 euro, hier te koop. 4. Boots, Floris Van Bommel, 249,95 euro, hier te koop.
De slipjurk van COS is momenteel niet te koop, dit zijn de vijf mooiste alternatieven volgens de redactie.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Natan maakt nieuwe collectie met stofoverschotten
Anno 2021 is duurzaamheid een stokpaardje in de modewereld. Dus doen veel fashion labels hun best om ecologischer te werk te gaan. Zo ook Natan. Het Belgische modehuis maakt deze lente en zomer een limited edition collectie met het materiaal van oude kledingstukken die niet verkocht geraken. -
PREMIUM
Hoe zeezout-karamel zo populair werd: combo is een beetje zoals heroïne
Het begon met chique pralines en macarons, daarna kwamen het roomijs en de chocoladereep. Vandaag is de zeezoutkaramelpiek bereikt: van paaseitjes tot pudding, koffie, M&M's en Twix. Werkelijk elke zoete zonde heeft tegenwoordig een 'salted caramel'-variant. -
Dit is het loon van een creative in een reclamebureau
-
-
Nineties revival bereikt zijn hoogtepunt: hebben we binnenkort weer allemaal flinterdunne wenkbrauwen?
In de jaren negentig hebben we allemaal wel wat dingen gedaan waar we niet trots op zijn. Onze wenkbrauwen flinterdun epileren, bijvoorbeeld. De trend stak eind jaren negentig de kop op en net zoals veel andere tendensen uit dat tijdperk, maken ook die dunne ‘wenkies’ nu een comeback. “We zaten op een punt dat onze wenkbrauwen niet voller meer kónden, dus is het onvermijdelijk dat de trend van koers verandert”, vertelt onze beautyexpert Sophie Vereycken. -
Energie
Dit zijn de grootste energieslurpers in uw huis
Een doorsnee Belgisch gezin betaalt jaarlijks meer dan 1.600 euro aan energie*. Wel 73,5 procent van onze verbruikte energie spenderen we aan de verwarming van onze woning. Enkel in Luxemburg ligt dat percentage nog hoger. Daartegenover staat dat we in verhouding weinig energie verbruiken om de woning te verkoelen en te koken. Mijnenergie.be ging na hoe u die kennis in uw voordeel omzet. -
Ook Hailey Bieber doet mee: waarom alle celebs plots een huidverzorgingslijn lanceren
De cosmeticalijnen van Kylie Jenner, Rihanna, Alicia Keys en Pharell Williams kenden we al, maar nu richt ook Hailey Bieber haar pijlen op de cosmeticawereld. Daarmee is het model al het zoveelste bekende gezicht dat huidverzorgingsproducten op de markt brengt. Waarom is skincare zo’n big business? Onze beautyjournalist Sophie Vereycken legt uit. -
Britse influencers mogen geen misleidende filters meer gebruiken en dat is een belangrijk precedent
Zien we binnenkort meer puistjes, poriën en rimpels op Instagram? De kans zit erin. Britse influencers mogen geen misleidende filters meer gebruiken wanneer ze betaald worden om een cosmeticaproduct te promoten op Instagram. Dat heeft de reclamewaakhond Advertising Standards Authority (ASA) aangekondigd.