American Apparel
Volledig scherm
© American Apparel

Verkoopt seks nog altijd? De meest provocerende modecampagnes uit de geschiedenis

Sex sells, zoveel weet iedereen en toch klopt het niet volledig. Hoewel het jarenlang dé leuze was van reclamemakers, blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Illinois dat seks in campagnes consumenten helemaal niet aanzet tot kopen. Desondanks zijn er de afgelopen jaren heel wat memorabele campagnes verschenen, die naast seksueel getint ook gewoon goed zijn. 10 op een rij.

  1. Billie Eilish maakt het korset nog hipper: zo draag je de trend zelf

    Billie Eilish maakt het korset nog hipper: zo draag je de trend zelf

    De foto’s van popster Billie Eilish (19) voor modemagazine Vogue zijn óveral. De jonge zangeres schittert in een wulpse look, inclusief strak korset. Het kledingstuk maakt al een tijdje een krachtige comeback, op de catwalks en in winkelrekken. Wil jij er ook een in je garderobe? Twee lingerie-experts en styliste Sarah Roelstraete geven tips om het juiste model uit te kiezen en om het sexy item draagbaar te maken. “Een korset is het summum van zelfliefde.”
  1. Orphée overleefde aanslag in Maalbeek: “Ik slik nog altijd meer dan 15 pillen per dag tegen pijn”
    Play

    Orphée overleefde aanslag in Maalbeek: “Ik slik nog altijd meer dan 15 pillen per dag tegen pijn”

  2. Vrachtwagen breekt doormidden na treinbotsing
    Play

    Vrachtwa­gen breekt doormidden na treinbot­sing