Suitsupply
Volledig scherm
© Suitsupply

Suitsupply gaat nog maar eens de mist in met nieuwe campagne

Het Nederlandse Suitsupply werd al meerdere keren op de vingers getikt om hun seksistische reclamecampagnes, maar veel heeft het kostuummerk daar niet uit geleerd. Op hun nieuwste campagne dansen enkele heren in pak als het ware over (bijna) naakte borsten en billen heen. Wederom een staaltje smaakloos seksisme, aldus enkele verontwaardigde reacties.

  1. Lachen met seksistische reclame: "De sleutel tot mijn hart? Een man die ruikt naar vagina"
    Play
    Video

    Lachen met seksisti­sche reclame: "De sleutel tot mijn hart? Een man die ruikt naar vagina"

    De eerste vrouw die zich nog nooit geërgerd heeft waneer er weer een schaarsgeklede bimbo in vol ornaat één of andere hamburger komt aanprijzen, moet ik nog tegenkomen. Van zo'n pronte derrière gaan mijn smaakpapillen voorlopig nog niet in overdrive, laat staan dat ik zin krijg in een hamburger als ik geconfronteerd wordt met die halfnaakte slanke lijn van de bikinibabe in kwestie. De doelloosheid van deze spotjes viel ook andere vrouwen op, en zij maakten dit hilarisch filmpje.