Nena Schuurmans
Volledig scherm
PREMIUM
Nena Schuurmans © wouter van vooren

‘Skincare junkies’ Nena, Semih en Ghislaine over hun queeste naar de perfecte huid

Chemische Clearasil of de blauwe pot van Nivea? In de strijd tegen acne nemen jongeren daar vandaag geen genoegen meer mee. Ze doen uitvoerige research naar producten of wisselen tips uit via heuse ‘skincare communities’ op TikTok en Instagram. Drie skincare junkies over hun liefde voor het vel. “Ik heb ooit 250 euro neergeteld voor een hydraterende crème. Dat doe ik nooit meer.”

  1. Vincent, de man die de Gouden Klassiekers won zonder Van Aert in de Strade en Sanremo: “Corona is de redder van mijn ploeg geweest”

    Vincent, de man die de Gouden Klassie­kers won zonder Van Aert in de Strade en Sanremo: “Corona is de redder van mijn ploeg geweest”

    Hij is de enige wielerliefhebber die blij is dat Parijs-Roubaix niet doorgaat. Vincent van Marrewijk sprong na de Ronde naar de koppositie van de Gouden Klassiekers en mag zich nu € 7.000 rijker rekenen. De Nederlander kon de eindzege zelfs pakken zonder winnaar Wout van Aert in de Strade Bianche en Milaan-Sanremo. “Dankzij Fuglsang en de goedkope Vlasov ben ik van ver kunnen terugkomen.”
  2. Kenzo Takada: de rebel die de Parijse mode op zijn kop zette. “Iedereen die vandaag kleur en humor in zijn ontwerpen steekt, is schatplichtig aan hem”

    Kenzo Takada: de rebel die de Parijse mode op zijn kop zette. “Iedereen die vandaag kleur en humor in zijn ontwerpen steekt, is schatplich­tig aan hem”

    De bekende Japanse modeontwerper Kenzo Takada is gisteren, op 4 oktober, op 81-jarige leeftijd overleden aan het coronavirus. Je kent hem waarschijnlijk als oprichter van het modehuis Kenzo, maar zijn invloed op de modewereld gaat veel verder. “Hij was een echte schenenschopper, die een nieuwe wind bracht in de stijve Parijse modewereld van de sixties.”
  1. Wint Joe Biden de verkiezingen met ... make-up? 'Biden Beauty' is nieuw merk met, wat had je gedacht, een politieke missie

    Wint Joe Biden de verkiezin­gen met ... make-up? 'Biden Beauty' is nieuw merk met, wat had je gedacht, een politieke missie

    Joe Biden is niet alleen in de running om Amerika’s nieuwe president te worden. Hij heeft ook grootse ambities in de beautywereld, blijkbaar. Niet heus, natuurlijk, maar ‘Biden Beauty’ is wel een feit. En de anonieme bollebozen achter het nieuwe cosmeticamerk ijveren voor blauw als dé trend van dit najaar ... ook in de stemhokjes. “Want blauw doet oranje in het niks verdwijnen.”