Campagnebeeld
Volledig scherm
Campagnebeeld © Templa x Raf Simons

Raf Simons waagt zich voor het eerst aan skikleding

Wintersportkleding heeft doorgaans weinig sexappeal en is zelden stijlvol, maar de Belgische ontwerper Raf Simons (51) brengt daar nu verandering in. Voor het Belgisch-Australische snowboard- en skimerk Templa creëerde hij een collectie waarin je als een doorwinterde fashionista door de bergen glijdt. 

1 reactie

  • Michel Van der Hoydowch

    2 jaar geleden
    De mode wereld achtervolgd ons nu ook al tot op de skipistes , met onnodige en peperdure rommel voor de (après) skiërs .
  1. “Het aanbod was vaak te sexy of te Snoopy.” Mama Vicky en haar tienerdochters ontwerpen én verkopen lingerie voor jonge meisjes

    “Het aanbod was vaak te sexy of te Snoopy.” Mama Vicky en haar tienerdoch­ters ontwerpen én verkopen lingerie voor jonge meisjes

    Toen Vicky (45) op zoek ging naar een beha voor haar dochters, volgde een vruchteloze zoektocht. “Het zijn geen kleuters en ook geen volwassen vrouwen, maar voor de leeftijd ertussen bestaat er niks.” Dus besloot ze zelf aan de slag te gaan met naald en draad. Drieënnegentig prototypes later startte ze een lingeriemerk voor tienermeisjes: Strawberry Secrets. En sinds kort verkopen ze ook zwemkledij én pyjama’s.
  2. Verlovingshorloges voor mannen zijn in opmars. “Vrouwen zijn geëmancipeerd en willen ook iets doen voor hun partner”

    Verlovings­hor­lo­ges voor mannen zijn in opmars. “Vrouwen zijn geëmanci­peerd en willen ook iets doen voor hun part­ner”

    Dat een vrouw een verlovingsring krijgt wanneer de man op één knie gaat, is een jarenlange traditie. Maar steeds vaker krijgt ook de toekomstige echtgenoot een cadeau: een verlovingshorloge. Volgens wereldwijd modeplatform Lyst is het één van de grootste, nieuwe trends. “Bij ons zie je het fenomeen ook steeds vaker, overgewaaid uit het buitenland”, bevestigen juweliers en weddingplanners.
  3. Diesel dood? Nog niet, maar het einde is nabij

    Diesel dood? Nog niet, maar het einde is nabij

    Het bedrijfswagenpark stapt in 2026 quasi volledig over op elektrische wagens, terwijl ook de particuliere bestuurder steeds vaker voor een EV opteert. Vele automerken stellen langs hun kant dan weer een datum in het vooruitzicht waarop ze definitief stoppen met de productie van auto’s met een verbrandingsmotor. Hoelang mogen we nog met een nieuwe diesel rijden? En is het nog interessant om in een dieselwagen te investeren? HLN Drive weegt de pro’s en de contra’s af.
  1. Gehaakte mode is dé zomertrend (en voor minder dan 40 euro kan je Gigi Hadid zelfs na-apen)

    Gehaakte mode is dé zomertrend (en voor minder dan 40 euro kan je Gigi Hadid zelfs na-apen)

    Alles komt terug, ook het handwerk uit de jaren stillekes. Deze zomer zien we vooral veel crochet op straat. Topmodel Gigi Hadid is een van de trendsetters die bewijst dat hip zijn niet veel geld hoeft te kosten. Voor een paar euro’s kan jij zelfs exact dezelfde top kopen als zij. Mag het wat meer zijn? Ook bikini’s, jurken en hoeden vind je in gehaakte vorm. Goed voor een vleugje nostalgie en zacht comfort.