Suitsupply
Volledig scherm
© Suitsupply

Posters Suitsupply met twee kussende mannen massaal gevandaliseerd

Twee verliefde mannen in een reclamecampagne van Suitsupply: anno 2018 kan nog altijd niet iedereen dat aan. Het Nederlandse kledingmerk verloor na de lancering -waarin foto’s te zien zijn van twee mannen die elkaar liefdevol in de ogen kijken, kussen of aanraken – al 10.000 volgers op Instagram en talloze billboards en bushokjes met de afbeelding van de mannen zijn nu beklad of met tape afgeplakt.

15 reacties

  • claudio lugli

    3 jaar geleden
    Wat maakt het nu uit wie wie kust. Voornaamste is dat mensen van elkaar houden en graag zien. Als iedereen op deze rot wereld een beetje meer om een andere zou geven .dan was het hier misschien nog leuk om te leven. Voor iedereen. Voor velen is het jammer genoeg alleen ik en ik.
  • Sander Nihillie

    3 jaar geleden
    Wat heeft dit in godsnaam met democratie of meerderheid te maken. Er wordt toch helemaal niets opgedrongen? Het is een reclame foto met twee kussende mannen, that's it. Tenzij men elke vorm van uiting van liefde in het openbaar "grensoverschrijdend" vindt, is het pure hypocrisie als men hier commentaar op heeft. Hoe kan in godsnaam een foto je zo storen. Het ongevraagde politiek drukwerk dat we de komende maanden weer mogen ontvangen stoort me meer.
  • Tom Caers

    3 jaar geleden
    Man ik kan het ni zien. Op wat trekt da nu?
  • Patrick De pauw

    3 jaar geleden
    grensoverschrijdend gedrag in het openbaar net zoals die gayparades,
  • Ivo Vandeneynde

    3 jaar geleden
    Waarom is een foto van twee kussende mannen provocerend en van een man en vrouw niet? En dit in 2018!
  1. Cruella de Vil is hét stijlicoon bij de kapper. “Het geeft een soort van eigenheid”

    Cruella de Vil is hét stijlicoon bij de kapper. “Het geeft een soort van eigenheid”

    ‘Split hair dye’ is hot. Bij deze kleurtechniek heb je een middenscheiding in je haar en verf je beide kanten van je coupe in een andere kleur. Cruella de Vil, de slechterik in Disneyfilm 101 Dalmatiërs, toonde al in 1961 hoe het moet. Maar tegenwoordig wordt het steeds meer gevraagd bij de kapper. Dat merken ze ook bij kapsalon The Pony Club in Antwerpen. “Door corona durven mensen meer uit hun comfortzone te stappen”, zegt zaakvoerster Hiske Van den Wouwer.
  1. Axel Daeseleire heeft goed nieuws voor de burgemees­ter van Sint-Niklaas
    Play
    Erfgenaam Gezocht

    Axel Daeseleire heeft goed nieuws voor de burgemees­ter van Sint-Niklaas

  2. Stofhoos raast over snelweg en sleurt metalen dak op de baan
    Play

    Stofhoos raast over snelweg en sleurt metalen dak op de baan