Nieuwe locatie Fosbury & Sons
Volledig scherm
Nieuwe locatie Fosbury & Sons © Frederik Vercruysse

Lifestyle-update: Fosbury & Sons opent weer een nieuwe prachtige locatie & Tom Boonen waagt zich aan mode

Elke week openen hotspots in ons land, lanceren merken nieuwe collecties, vinden er exclusieve events plaats en meer. NINA is er altijd bij vanop de eerste rij en daar brengen we je graag van op de hoogte. Elke week bundelen we het leukste lifestylenieuws dat je écht niet gemist mag hebben. Heet van de naald, vers van de pers!

0 reacties

  1. Moschino brengt speelse capsulecollectie uit ter ere van de personages van Sesame Street

    Moschino brengt speelse capsulecol­lec­tie uit ter ere van de personages van Sesame Street

    Het Italiaanse modehuis Moschino neemt zichzelf niet graag té serieus. Hun nieuwe collectie, volledig in het thema van kinderprogramma Sesame Street, is daar het bewijs van. Het is trouwens niet de eerste keer dat Jeremy Scott (45), de creative director van het modemerk, zich laat inspireren door het verleden. Eerder bedrukte hij al kledij met figuren van Spongebob Squarepants en My Little Pony.
  2. Kim Kardashian alweer onder vuur voor gefotoshopt lichaam. Lingerie-ontwerpster Murielle Scherre: “Laat ons niet boos zijn, maar slimmer”

    Kim Kardashian alweer onder vuur voor gefoto­shopt lichaam. Lingerie-ontwerp­ster Murielle Scherre: “Laat ons niet boos zijn, maar slimmer”

    In een reclamefilmpje van Skims, het shapewearmerk van Kim Kardashian, is te zien hoe een vinger van de ster er plots erg vervormd uitziet wanneer ze met haar hand over haar heup glijdt. Duidelijk een Photoshop-misser. Murielle Scherre, de Belgische lingerie-ontwerpster van La Fille d’O die al jaren weigert om Photoshop te gebruiken, reageert op de heisa. “Er zitten geen ‘fouten’ in het menselijke lichaam. Een lichaam is perfect. Altijd.”
  3. “Het aanbod was vaak te sexy of te Snoopy.” Mama Vicky en haar tienerdochters ontwerpen én verkopen lingerie voor jonge meisjes

    “Het aanbod was vaak te sexy of te Snoopy.” Mama Vicky en haar tienerdoch­ters ontwerpen én verkopen lingerie voor jonge meisjes

    Toen Vicky (45) op zoek ging naar een beha voor haar dochters, volgde een vruchteloze zoektocht. “Het zijn geen kleuters en ook geen volwassen vrouwen, maar voor de leeftijd ertussen bestaat er niks.” Dus besloot ze zelf aan de slag te gaan met naald en draad. Drieënnegentig prototypes later startte ze een lingeriemerk voor tienermeisjes: Strawberry Secrets. En sinds kort verkopen ze ook zwemkledij én pyjama’s.