Getty Images/iStockphoto
Volledig scherm
© Getty Images/iStockphoto

Lifestyle-update: Belg ontwerpt duurste fles gin ooit & win tickets voor een winters bloemenparadijs in historisch kasteel

Elke week openen hotspots in ons land, lanceren merken nieuwe collecties, vinden er exclusieve events plaats en meer. NINA is er altijd bij vanop de eerste rij en daar brengen we je graag van op de hoogte. Elke week bundelen we het leukste lifestylenieuws dat je écht niet gemist mag hebben. Heet van de naald, vers van de pers!

0 reacties

  1. Angèle volgt allergrootste sterren op als ‘Chanel chouchou’ en is gezicht van nieuwe zomercollectie

    Angèle volgt allergroot­ste sterren op als ‘Chanel chouchou’ en is gezicht van nieuwe zomercol­lec­tie

    Op internationaal niveau zijn de ogen al een tijdje op Angèle (25) gericht: momenteel is ze ongetwijfeld de bekendste artiest van ons land. Vooral sinds haar hit met Dua Lipa bereikte de Belgische de sterrenstatus. Ze mag zichzelf al enkele seizoenen ambassadrice van luxehuis Chanel noemen, maar schittert deze zomer ook nog eens als gezicht van de ‘Chanel Coco Beach’ collectie, een lijn die helemaal in het teken staat van het strand en alles wat daarbij hoort. En dat is best wel een prestatie voor de bescheiden Linkebeekse van amper 25 jaar oud.
  1. Capaciteitstarief vanaf 2022: zullen eigenaars van een digitale meter meer moeten betalen?
    Energie

    Capaci­teits­ta­rief vanaf 2022: zullen eigenaars van een digitale meter meer moeten betalen?

    Volgend jaar treedt het capaciteitstarief in werking: de netkosten van je elektriciteit zullen berekend worden op basis van je piekverbruik. Het hoogste stroomverbruik dat je iedere maand tijdens één kwartier optekent, bepaalt dan het zogenaamde capaciteitstarief. Je digitale meter zal die gegevens registreren. Maar wat verandert er als je nog steeds een klassieke, analoge meter hebt? En betaal je meer of minder als je een digitale meter hebt? Mijnenergie.be zocht het uit.
  2. Moschino brengt speelse capsulecollectie uit ter ere van de personages van Sesame Street

    Moschino brengt speelse capsulecol­lec­tie uit ter ere van de personages van Sesame Street

    Het Italiaanse modehuis Moschino neemt zichzelf niet graag té serieus. Hun nieuwe collectie, volledig in het thema van kinderprogramma Sesame Street, is daar het bewijs van. Het is trouwens niet de eerste keer dat Jeremy Scott (45), de creative director van het modemerk, zich laat inspireren door het verleden. Eerder bedrukte hij al kledij met figuren van Spongebob Squarepants en My Little Pony.