Mora x ZEB
Volledig scherm
© Mora x ZEB

Frituur couture: snackmerk Mora en ZEB brengen samen een kledingcollectie uit

Een beetje fout, maar dat maakt het net zo goed. Zo kan je de nieuwe samenwerking tussen Mora en ZEB nog het best omschrijven. De twee merken slaan de handen in elkaar en brengen een zomercollectie op de markt, bestaande uit verschillende T-shirts met je favoriete frituursnack erop. 

  1. UITGETEST. 5 nieuwe onthaartrends. “Mijn oksels zijn al een halfjaar haarvrij”
    PREMIUM

    UITGETEST. 5 nieuwe onthaart­rends. “Mijn oksels zijn al een halfjaar haarvrij”

    Ze zijn met zo’n 5 miljoen, die haarzakjes op ons lichaam. Het merendeel daarvan gaan we op wekelijkse basis te lijf. Week na week, maand na maand, jaar na jaar. Wat bezielt ons, om tegen beter weten in de grasmat van ons lichaam te blijven maaien? En vooral: als we dat toch doen, hoe doe je het zo efficiënt mogelijk? Beautyredactrice Sophie zoekt het uit en testte vijf nieuwe opties: van een safety razor tot een scheerabonnement en een IPL-laser.
  2. De bodywarmer is terug en 4 andere ‘lelijke’ modetrends die de straten zullen domineren in 2021

    De bodywarmer is terug en 4 andere ‘lelijke’ modetrends die de straten zullen domineren in 2021

    Al moeten we de term ‘lelijk’ even nuanceren. Ugly fashion is een term die gebruikt wordt door de mode-industrie om kledingstukken, schoenen en accessoires te categoriseren die anders of minder flatterend zijn. Veel van die ‘lelijke’ items blijven uiteindelijk jarenlang in onze kasten hangen of worden zelfs vaste waardes in de mode. Denk maar aan Uggs bijvoorbeeld, die dit jaar een comeback maakten. Deze vijf trends zien we het komend jaar overal. En misschien nog lang daarna?
  1. Op de koffie bij ’s werelds bekendste influencer Chiara Ferragni. “Donatella Versace is een van de boeiendste mensen die ik ooit heb ontmoet”

    Op de koffie bij ’s werelds bekendste influencer Chiara Ferragni. “Donatella Versace is een van de boeiendste mensen die ik ooit heb ontmoet”

    Meer dan tien jaar geleden richtte ze haar blog ‘The Blonde Salad’ op. Ze is knap, reteslim en werkte zich razendsnel naar de top. Intussen heeft ze bijna 24 miljoen volgers op Instagram en mag ze zichzelf één van de best verdienende vrouwen in de modewereld noemen. Om maar te zeggen: Chiara Ferragni (34) is geen minne. Omdat de Italiaanse een collectie ontworpen heeft voor Nespresso, mochten we exclusief met haar op de koffie. Om te babbelen over het zwarte goud, uiteraard, en leuke koffiedates na corona.