JUTTU - Ik koop Belgisch
Volledig scherm
© JUTTU - Ik koop Belgisch

Deze 6 opkomende Belgische merken staan deze zomer in de kijker

Lokaal te shoppen en handelaars een hart onder de riem steken blijft belangrijk. Die boodschap hebben ze bij winkelketen JUTTU goed begrepen. Om het winkelhieren aan te moedigen, geven ze deze zomer zes beloftevolle Belgische merken een pop-upplek in hun winkels. En omdat het vandaag de nationale feestdag is, sommen wij ze even op.

0 reacties

  1. Even uitpuffen na een bloedhete week? Deze nieuwe toppers kan je dit weekend streamen

    Even uitpuffen na een bloedhete week? Deze nieuwe toppers kan je dit weekend streamen

    Wekelijks schuimt onze redactie de verschillende streamingplatformen af, op zoek naar de beste vijf kijktips voor het weekend. Aangezien de Rode Duivels pas maandag opnieuw aan de bak moeten op het EK voetbal vulden wij onze Kijkgids voor u aan met Streamz Original ‘Glad ijs’, een kersverse parel uit de stal van Pixar en ‘Physical’, een nieuwe komedie-dramaserie in een eighties-sausje. Dit is onze streaming top vijf!
  2. Twitter lacht met het nieuwe kapsel van Alex Callier. “Maar het is trendy en makkelijk te onderhouden”, zeggen kappers

    Twitter lacht met het nieuwe kapsel van Alex Callier. “Maar het is trendy en makkelijk te onderhou­den”, zeggen kappers

    Hoe Hooverphonic zal presteren op het Eurovisiesongfestival blijft nog even afwachten. Maar een ding is zeker: indruk maken doet Alex Callier, de frontman van de band, nu al. En dan vooral met zijn nieuw kort kapsel. Het internet denkt er het zijne van, maar volgens kappers Maxim en Jochen is deze coupe net heel populair. “Klanten vragen er constant naar in mijn kapsalon.”
  3. Verlovingshorloges voor mannen zijn in opmars. “Vrouwen zijn geëmancipeerd en willen ook iets doen voor hun partner”

    Verlovings­hor­lo­ges voor mannen zijn in opmars. “Vrouwen zijn geëmanci­peerd en willen ook iets doen voor hun part­ner”

    Dat een vrouw een verlovingsring krijgt wanneer de man op één knie gaat, is een jarenlange traditie. Maar steeds vaker krijgt ook de toekomstige echtgenoot een cadeau: een verlovingshorloge. Volgens wereldwijd modeplatform Lyst is het één van de grootste, nieuwe trends. “Bij ons zie je het fenomeen ook steeds vaker, overgewaaid uit het buitenland”, bevestigen juweliers en weddingplanners.