Oona Agency
Volledig scherm
© Oona Agency

De beautylijn van ‘Stranger Things’-ster Millie Bobby Brown komt naar België: vegan, betaalbaar en speciaal ontworpen voor Gen Z

De ene na de andere ster lanceert tegenwoordig een eigen huidverzorgingsmerk of make-uplijn. Zo ook Millie Bobby Brown (17), die we kennen als het personage Eleven uit de Netflix-hit Stranger Things. Het verschil tussen haar merk en andere merken van sterren? ‘Florence by Mills’ is specifiek gericht op mensen van Millies generatie, Gen Z. Vanaf volgende week is het merk voor het eerst verkrijgbaar bij ons via ICI Paris XL.

  1. Analist Jan Mulder en ex-profvoetballer Jelle Van Damme stellen Gouden 11-ploeg samen: “Jammer dat ik maar twee spelers van Club Brugge mag kiezen”
    Gouden 11
    1

    Analist Jan Mulder en ex-profvoet­bal­ler Jelle Van Damme stellen Gouden 11-ploeg samen: “Jammer dat ik maar twee spelers van Club Brugge mag kiezen”

    Ook Jan Mulder en Jelle Van Damme, ex-profvoetballers bij Ajax en Anderlecht, stellen een Gouden 11-ploeg samen. De Nederlandse analist koos onder meer voor Nicolas Raskin en Hugo Siquet. Twee jonge veulens die het mooie weer maken bij Standard. “Ik zie Raskin echt graag spelen.” Jelle Van Damme kiest Ruud Vormer als kapitein. “Hij is een een echte strijder.” Stel net als Mulder en Van Damme voor morgenavond jouw ploeg samen en maak kans op 10.000 euro.
  1. Kendall Jenner poseert bijna volledig naakt in nieuwste campagne van Jacquemus, tot groot jolijt van fans én het internet

    Kendall Jenner poseert bijna volledig naakt in nieuwste campagne van Jacquemus, tot groot jolijt van fans én het internet

    In de nieuwste campagne van Jacquemus mogen we ‘less is more’ wel heel serieus nemen. Op de foto van het Franse label zien we Kendall Jenner zo goed als volledig naakt poseren, een wel heel opmerkelijke manier van reclame maken voor een kledingmerk. En het is net die foto waar het internet nu gretig om lacht. Zo gingen enkele fotoshoppers aan de slag en gaven zij hun eigen interpretatie aan het campagnebeeld.
  2. Primark wil de volgende tien jaar fel verduurzamen. Maar hoe oprecht zijn hun intenties echt?

    Primark wil de volgende tien jaar fel verduurza­men. Maar hoe oprecht zijn hun intenties echt?

    Verrassend: Primark wil vergroenen. In hun ambitieuze duurzaamheidscampagne belooft de kledingreus de volgende tien jaar onder andere plastic voor eenmalig gebruik te bannen, in te zetten op duurzaam katoen en van recycling absolute prioriteit te maken. Niki de Schryver, oprichtster van de duurzame routeplanner COSH, vindt de aankondiging van Primark misleidend. “Duurzamer maar even goedkoop? En waar zijn de concrete cijfers die hun grootste plannen staven?”