Pexxels - Tim Mossholder
Volledig scherm
© Pexxels - Tim Mossholder

Avontuurlijk trippen of hangen als strandganger? Deze kledingstuks mogen niet ontbreken in je reiskoffer

De zomer nadert nu écht met rasse schreden. Voor jou niets leuker dan actie en fun? Of ga je eerder op vakantie richting zon, zee en strand? Wij zochten enkele onmisbare stuks uit en vertellen je welke mooimakerij je het best inpakt naar welke gelegenheid.

  1. Gehaakte mode is dé zomertrend (en voor minder dan 40 euro kan je Gigi Hadid zelfs na-apen)

    Gehaakte mode is dé zomertrend (en voor minder dan 40 euro kan je Gigi Hadid zelfs na-apen)

    Alles komt terug, ook het handwerk uit de jaren stillekes. Deze zomer zien we vooral veel crochet op straat. Topmodel Gigi Hadid is een van de trendsetters die bewijst dat hip zijn niet veel geld hoeft te kosten. Voor een paar euro’s kan jij zelfs exact dezelfde top kopen als zij. Mag het wat meer zijn? Ook bikini’s, jurken en hoeden vind je in gehaakte vorm. Goed voor een vleugje nostalgie en zacht comfort.
  2. Wie deze zomer trendy wil zijn, kleedt zich als een ‘coconut girl’ (en haalt inspiratie uit jeugdreeks ‘Spring’)

    Wie deze zomer trendy wil zijn, kleedt zich als een ‘coconut girl’ (en haalt inspiratie uit jeugdreeks ‘Spring’)

    Herinner je je nog de kleurrijke haltertops, tropische bloemenprints en speelse haaraccessoires die we bij sterren in de nillies zagen? Wel, dat is ondertussen zo’n twintig jaar geleden en in Het Rijk Der Trends betekent dat dat het tijd is om te recycleren. De zogenaamde ‘coconut girl’-stijl is nu een hit op het internet en doet snakken naar de zomer. Tijd om de surf chick in jezelf los te laten.
  3. Lesley-Ann Poppe lanceert vegan collectie valse wimpers en wimperlijm
    1

    Lesley-Ann Poppe lanceert vegan collectie valse wimpers en wimperlijm

    Het assortiment van Lesley-Ann Poppe haar cosmeticamerk breidt uit met een vegan collectie valse wimpers van 100 procent menselijk haar. Daarnaast kan je er ook wimperlijm op basis van natuurlijke ingrediënten terugvinden. Hiermee zet de Belgische onderneemster een nieuwe stap naar een duurzamere collectie. Zo wil Lesley-Ann Poppe aantonen dat ecologische beautyproducten van topkwaliteit ook budgettoppers kunnen zijn.