Pro League lanceert nieuwe huisstijl en wil ‘sterk merk’ worden: “Synoniem voor voetbal en passie”

Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.
De Pro League, de belangenvereniging voor profclubs, lanceert na tien jaar een nieuwe huisstijl. Het motto: ‘Dichter bij voetbal’. 

“Die baseline ademt waar we als Pro League voor willen staan”, aldus Pro League-woordvoerder Stijn Van Bever. “De passie en de liefde voor onze ploegen, de sfeer op de tribunes, de intensiteit op het veld, de camaraderie in de tribunes, de zetel of op café. We brengen de fans dichter bij de clubs en de clubs dichter bij de fans, ook via de samenwerking met onze nieuwe mediapartner Eleven Sports. De Pro League moet een sterk merk worden, synoniem voor voetbal en passie.”

Kijk hier naar de nieuwe website van de Pro League.

Pro League.
Pro League. Pro League.



Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.