Club zet volgend seizoen nog meer in op 'fantastische matchbeleving'

PHOTO_NEWS
Club Brugge pakt volgend seizoen uit met een rist nieuwe initiatieven zoals een Club-app, een elektronische betaalkaart en een combi-abonnement. Onder het motto 'Maak van iedere thuismatch een feest' wil blauw-zwart nog meer inzetten op een fantastische matchbeleving, zo klinkt het vandaag op de clubwebsite.

Allereerst wordt het Jan Breydel-stadion volgend seizoen een pak klantvriendelijker, meldt Club. In de Noordtribune komt er een 'Experience Shop', met een nieuwe Club-shop, waarin ook de ticketing en een eigen Club-museum worden ondergebracht. Daarnaast worden alle toiletruimtes vernieuwd en krijgen de kantines van de Oost- en Westtribune én het FCB-Kaffee een facelift.

Wi-fi
Daarnaast investeert Club in moderne technologieën. Er komt wi-fi in het hele stadion en de Club-app wordt gelanceerd. "Een mobiele applicatie die de klok rond exclusief nieuws zal brengen over je ploeg", klinkt het. De abonnementskaart wordt tevens betaalkaart, zodat cash overbodig wordt. Opladen gebeurt online of aan een betaalterminal in Jan Breydel. Fans kunnen er overal in het stadion mee betalen. In een abonnement voor Club Brugge zitten volgend seizoen ook de tickets voor play-off I, wat een vraag was van de supporters. De prijzen worden niet verhoogd.

Goed geluisterd
De nieuwe initiatieven komen er na een bevraging bij meer dan 10.000 blauw-zwarte fans. "We hebben goed geluisterd naar onze supporters", zegt general manager Vincent Mannaert. "We willen niet wachten op een nieuw stadion om hen een nog betere voetbalbeleving aan te bieden. Onze supporters verdienen nu al het beste."