bfs
Volledig scherm
© bfs

Verkoop individuele abonnementen De Ster met 30 procent gedaald, verkoop dagtickets met 30 procent gestegen

Sint-NiklaasHet aantal verkochte individuele abonnementen voor recreatieoord De Ster in SInt-Niklaas is dit jaar met 30 procent gedaald. Volgens de provincie Oost-Vlaanderen onder meer het gevolg van de uitbreiding van het aantal gratis toegangsdagen. Begin dit jaar werd de prijs van de abonnementen verhoogd, wat op heel wat tegenkanting kon rekenen.

  1. Metejoor en JOH Clothing lanceren de Warmste Sok: “Met opbrengst kansarme kinderen gratis op kamp laten gaan”
    PREMIUM
    Temse

    Metejoor en JOH Clothing lanceren de Warmste Sok: “Met opbrengst kansarme kinderen gratis op kamp laten gaan”

    Textielbedrijf JOH Clothing uit Temse en zanger Metejoor hebben samen de Warmste Sok op de markt gebracht. De opvallende blauwe sokken worden verkocht ten voordele van Habbekrats, een jeugdorganisatie die gratis kampen organiseert voor kansarme jongeren. “Iets wat ons beide nauw aan het hart ligt door de achtergrond van onze vorige jobs”, klinkt het bij Johan Van Grimbergen en Metejoor.