Exclusief voor abonnees

Dit brein achter ‘#LikeMe’ leerde uw kroost Belgische klassiekers kennen

Wouter Vander Veken.
Bas Bogaerts Wouter Vander Veken.
Geen tiener die weet wie Wouter Vander Veken is en toch verkocht hij in Vlaanderen vorig jaar meer albums dan Billie Eilish. Met dank aan ‘#LikeMe’, de razend populaire Ketnet-reeks waarvoor hij Vlaamse klassiekers van een hip jasje voorziet. Ook in het nieuwe seizoen krijgen oude hits een nieuw jasje. “Na het succes kreeg ik op sociale media plots opvallend veel vriendschapsverzoeken van Vlaamse artiesten.” 

Je hebt 8% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis



1 reactie

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.


  • Cindy Hendrycks

    Prachtige reeks, heerlijke nostalgie en mijn meiden van 10 blijven er van achterover vallen dat ik bij elke start van een (nieuw) nummer onmiddellijk kan mee zingen. Ik volg de serie zelf graag door die liedjes, en de pakkende en realistische verhaallijn.