Pippa krijgt column in magazine supermarktketen

EPA
De Britse supermarktketen Waitrose lijft Pippa Middleton in als columniste voor haar culinaire maandblad. Het zusje van de Hertogin van Cambridge kan er haar "vluchtige eetideetjes en recepten" in kwijt.

Waitrose deed eerder al een beroep op befaamde (tv-)koks als Heston Blumenthal en Delia Smith maar zou nu op een jonger publiek mikken met de column 'Pippa's Vrijdagavondbanket' in haar maandblad 'Waitrose Kitchen'. Vanaf april begint Pippa eraan. De 71-jarige Smith moet in het kader van de verjonging baan ruimen voor de 29-jarige columniste.

Wie echter verwacht dat de Britse schone fotogeniek zal liggen kronkelen tussen allerlei andere lekkere waren, zal bedrogen uitkomen. Waitrose staat bekend als een vrij conservatief merk dat weinig risico's durft te nemen ten overstaan van haar hypergevoelig doelpubliek.

Het bedrijf trekt Pippa Middleton naar eigen zeggen aan "voor haar rijke ervaring met feestjes, die ze deels opdeed via haar job in het evenementenbedrijf van haar familie".

REUTERS
Photo News
REUTERS
AP