‘Eternals'
‘Eternals' © Disney

REVIEW. Marvels ‘Eternals’: krampachtig woke en net iets té druk

FilmWat willen we? Meer diversiteit in superheldenfilms. Wanneer willen we het? Nu! Een oproep die regisseur Chloé Zhao luid en duidelijk heeft gehoord. ‘Eternals’ scheurt zich uit alle macht los van alles wat we van Marvel gewend zijn. De belofte van nieuwe personages, nieuwe planeten en nieuwe verhalen zorgden voor heel wat commotie onder superfans. Maar voldoet het laatste paradepaardje van Disney aan al die hoge verwachtingen?

4 reacties

• Timmy Langenberg

6 maanden geleden
    Ik had best wel naar de film uitgekeken. Ik heb de zaal verlaten met een beetje een "meh" gevoel. De film voldeed maar was zeker geen hoogstaande cinema voor me. Als Marvel idd de woke tour opgaat, dan kom je uiteindelijk in een stramien terecht waarbij minder getalenteerde mensen een rol krijgen gewoon vanwege hun geslacht, geaardheid of culturele achtergrond. En uiteindelijk ga je daarmee aan kwaliteit inboeten. Zonde, maar dat is de richting die de wereld al wel een tijdje volgt.
  • Ali Ben Aliluli

6 maanden geleden
    Dit is inderdaad onzin. Diversiteit is goed maar als je speciaal personages van geslacht gaat veranderen dan houdt het een beetje op. Heeft niets met Woke te maken, meer met verkeerde gokken om een breder publiek aan te trekken. Als het verhaal nog goed zou zijn...Zelfs de special effects zijn minder.
  • Jony Moerenhout

6 maanden geleden
    Als alles zo gaat worden kunnen ze beter stoppen. Nu waarom kijk ik ook weer graag Koreaanse of japanse series? Oh ja geen woke gedoe. Ben dat woke gedoe beu.
  • Dietrich Van Helder

6 maanden geleden
    Dit zal nooit de populariteit bereiken van de 'Avengers Universum'. Veel mensen, zonder Marvel kennis, hadden wel al eens gehoord van Hulk en Spiderman e.a. Ik ben al 25jaar fan van al wat Marvel is en zelfs voor mij zijn de Eternals vrij onbekend en dus onbemind. Ik zie meer heil in DC versus Marvel. Justice League versus Avengers in een epische trilogie.
  1. Eerst werd ze uit de rechtbank gezet, nu doet ze haar verhaal: goede vriendin van Johnny Depp haalt stevig uit naar Amber Heard
    Celebrities

Eerst werd ze uit de rechtbank gezet, nu doet ze haar verhaal: goede vriendin van Johnny Depp haalt stevig uit naar Amber Heard

Midden april werd Gina Deuters, een goede vriendin van Johnny Depp, uit de rechtbank gezet. Deuters moest normaal gezien getuigen in het proces tussen de acteur en zijn ex-vrouw Amber Heard. Alleen had de vrouw voor haar getuigenis al enkele filmpjes van het proces gezien. Als gevolg moest ze de rechtszaal verlaten. Ondertussen heeft de vrouw echter een tweede kans gekregen. In een interview met het Amerikaanse ‘Page Six’ doet Gina Deuters nu alsnog haar verhaal. “In het begin leek ze een aardige huisvrouw, maar al snel kwam haar ware aard naar boven.”
  2. “Ik doe geen oog dicht door dat onderzoek”: cynische Johan Derksen toont middelvinger bij terugkeer

“Ik doe geen oog dicht door dat onderzoek”: cynische Johan Derksen toont middelvin­ger bij terugkeer

Johan Derksen lijkt zich niet bepaald druk te maken om het onderzoek dat het Openbaar Ministerie naar hem doet. “Er is een PV opgemaakt, ze hebben mijn verhaal aangehoord en nu wordt beslist wat ermee gedaan zal worden. Nou, je begrijpt dat ik geen oog dichtdoe”, klonk het sarcastisch in ‘Vandaag Inside’. De presentator stak ook zijn middelvinger op naar alle mensen in talkshows die excuses van hem eisten. Het publiek beloonde hem met een applaus.
  1. OnlyFans-ster Jamecia verklapt hoeveel extra ze verdient na de Streamz-docu, en dat is niet weinig
    Showbizz
    3

OnlyFans-ster Jamecia verklapt hoeveel extra ze verdient na de Streamz-do­cu, en dat is niet weinig

Hoe gaat het met de OnlyFans-modellen uit de documentaire ‘OnlyFans: De Naakte Vlaamse Waarheid’, een half jaar nadat de reeks op Streamz verscheen? Dat wou Showbits wel eens weten en dus spraken we opnieuw af met Jamecia. Haar getuigenis heeft haar carrière zeker een boost gegeven. Ze verdiende al goed haar boterham met seksueel getinte video’s, maar sindsdien heeft ze nog meer volgers. Volgers die haar uiteraard betalen om haar video’s te kunnen bekijken. Hoeveel haar dat extra oplevert per maand, verklapt ze aan Senne in een nieuwe Showbits. Bekijk hier de succesvolle Streamz-docu Onlyfans.
  2. Nieuw in de HLN-app: Showbizz Stories. ‘Blader’ door de beste Showbizz-verhalen van de dag.

Nieuw in de HLN-app: Showbizz Stories. ‘Blader’ door de beste Show­bizz-verhalen van de dag.

Sinds kort kan je elke dag de leukste Showbizz verhalen terugvinden als ‘Stories’ in de HLN-app. Wie Snapchat, Tik-Tok of Instagram gebruikt, is al vertrouwd met het concept ‘Stories’. Je kan dit het best vergelijken met het ‘bladeren’ door een magzine, maar dan digitaal. Leun dus even achterover en ontdek vandaag nog de nieuwste Showbizz Stories via het kanaal Showbizz in de HLN-app.