Streamen of skippen? 'You 3'
Streamen of skippen? 'You 3' © Netflix

RECENSIE. ‘You 3’: “Dé herinnering dat zelfs een perfecte Parship-tronie uw grootste nachtmerrie kan zijn”

TVWie tegenwoordig het woord ‘seriestalker’ in het nieuws hoort, denkt allesbehalve nog aan Netflix’s succesvolle stalkerserie ‘You’. Maar Joe Goldberg is terug om daar verandering in te brengen. De obsessief op liefde beluste boekenwurm is inmiddels getrouwd én vader van een pasgeboren zoon. Al zou er geen nieuw seizoen zijn, mocht al dat gezinsgeluk niet op één of andere manier doordrenkt raken met leugens, stalking, spanning en moord. Of u deze soapthriller in één keer de nek moet omwringen? Of beter verwoed blijft geloven in toevallige ontmoetingen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.

1. Aangereden nadat je hard moest remmen door de laaghangende zon: wie is er dan aansprakelijk?
    Independer

Aangereden nadat je hard moest remmen door de laaghangen­de zon: wie is er dan aansprake­lijk?

Deze week mogen we flink wat zon verwachten. Dat doet deugd, maar het levert ook extra risico's op wanneer je de baan op moet. Immers, de zon hangt tijdens de winterperiode laag, wat de zichtbaarheid tijdens het autorijden serieus bemoeilijkt. Een kop-staartbotsing is dan snel gebeurd. Bepalen wie aansprakelijk is voor de schade kan dan moeilijk zijn. Independer.be zet daarom vier mogelijke botsingen - en hun gevolgen - op een rij.
  2. Kritiek op overwinningsspeech Harry Styles: “Je bent letterlijk de zoveelste witte man die wint”
    Celebrities

Kritiek op overwin­nings­speech Harry Styles: “Je bent letterlijk de zoveelste witte man die wint”

Harry Styles (29) nam zondagavond twee Grammy’s mee naar huis, maar toch klinkt er niet enkel lof over de popster. Zijn overwinningsspeech viel niet bij iedereen in goede aarde en sommigen zetten ook vraagtekens bij zijn Grammy voor ‘Album van het jaar’. Want als witte man een award winnen? Niet zo bijzonder. En zijn innige vriendschap met de producer van de Grammy’s? Verdacht.
  3. Gamen zonder console, maar met je smartphone? Dit topgadget bespaart je op termijn flink wat centen
    Tweakers

Gamen zonder console, maar met je smartphone? Dit topgadget bespaart je op termijn flink wat centen

Fervent gamer en vaak onderweg? Dan ben je mogelijk gebaat bij een controller waar je smartphone in past. “Voor iets meer dan 100 euro kun je heel fijn gamen en ligt er een hele wereld aan – vaak gratis – spelletjes aan je voeten”, zegt Wout Funnekotter, hoofdredacteur bij technologiesite Tweakers. Hij onderwierp de twee meest gangbare controllers voor smartphones aan een vergelijkingstest.