Streamen of skippen? 'You 3'
Streamen of skippen? 'You 3' © Netflix

RECENSIE. ‘You 3’: “Dé herinnering dat zelfs een perfecte Parship-tronie uw grootste nachtmerrie kan zijn”

TVWie tegenwoordig het woord ‘seriestalker’ in het nieuws hoort, denkt allesbehalve nog aan Netflix’s succesvolle stalkerserie ‘You’. Maar Joe Goldberg is terug om daar verandering in te brengen. De obsessief op liefde beluste boekenwurm is inmiddels getrouwd én vader van een pasgeboren zoon. Al zou er geen nieuw seizoen zijn, mocht al dat gezinsgeluk niet op één of andere manier doordrenkt raken met leugens, stalking, spanning en moord. Of u deze soapthriller in één keer de nek moet omwringen? Of beter verwoed blijft geloven in toevallige ontmoetingen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.

1. Model verdient de kost op TikTok omdat ze op Scarlett Johansson lijkt: “Maar ook haar haters weten mij te vinden”
    Celebrities
    2

Model verdient de kost op TikTok omdat ze op Scarlett Johansson lijkt: “Maar ook haar haters weten mij te vinden”

Nee, je ziet niet dubbel, en Scarlett Johansson (37) heeft ook geen stiekeme tweelingzus. Ekaterina Shumskaya (24), een Russisch model, lijkt gewoon heel erg op de Amerikaanse actrice. Op TikTok verdient ze een centje bij door haar te imiteren, al is dat naar eigen zeggen niet altijd even makkelijk. “Ook de mensen die haar niet tof vinden contacteren mij. Ze sturen me soms doodsbedreigingen.”
  2. Sport, emoties én drama: vijf meeslepende streamingtips
    Streamz

Sport, emoties én drama: vijf meeslepen­de streaming­tips

Weinig hobby’s maken zo veel emoties in ons los als sport. Naar aanleiding van de nieuwe Streamz-release ‘The Window’, dat zich afspeelt tijdens de transferperiode binnen het voetbal, vullen wij onze Kijkgids deze week aan met andere topseries en films die drama en sport verweven tot een meeslepende kijkervaring. Diepe karakterstudies in ‘Friday Night Lights’ (Hulu), datagedreven stuntwerk in ‘Moneyball’ (Netflix), hilarische scènes in ‘Ted Lasso’ (Apple TV+) en een temperamentvolle basketbalcoach in ‘Big Shot’ (Disney+): dit zijn onze favoriete sporttitels om te streamen.