Streamen of skippen? Mare of Easttown
Streamen of skippen? Mare of Easttown © Streamz

RECENSIE. ‘Mare of Easttown’: “Kate Winslet is ongeschminkt, ongelikt en ongemeen goed”

TVDe HBO-reeks ’Mare of Easttown’ staat al een poosje in uw Streamz-aanbod te blinken. De dramaserie, met Oscarwinnares Kate Winslet in de hoofdrol, mocht een tijdje geleden zelfs de meest gegeerde Emmy’s wegkapen. Of u deze zevendelige krimi dringend van naderbij moet inspecteren of u beter af bent met de herhalingen van ‘Witse’ om uw portie detectiveclichés te scoren? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.

1. KIJK. “We kunnen niet ademen! We zijn aan het stikken!”: Harry Styles legt concert in Colombia stil nadat 8 fans flauwvallen
    Celebrities

"We kunnen niet ademen! We zijn aan het stikken!": beelden tonen hoe Harry Styles concert stillegt na enorme paniek in publiek

Popster Harry Styles (28) heeft onverwacht zijn concert in Bogota in Colombia moeten stilleggen. Door de drukte in de eerste rijen aan het podium werd er veel geduwd en zouden zelfs acht fans zijn flauwgevallen. Op videobeelden, die je hierboven kunt bekijken, is te zien hoe Harry meteen probeert in te grijpen en de massa toespreekt: “Ik weet dat het een fantastisch optreden gaat worden, maar eerst moeten we ervoor zorgen dat iedereen veilig is.” De fans kregen uiteindelijk waterflesjes uitgedeeld en het optreden werd opnieuw hervat.
  1. ‘Gossip Girl’ bezorgde de originele cast een rijke carrière: hoe gaat het nog met hen?

‘Gossip Girl’ bezorgde de originele cast een rijke carrière: hoe gaat het nog met hen?

Het geluk van rasechte ‘Gossip Girl’-fans kan niet op sinds dé Georgina Sparks haar opwachting maakt in het tweede seizoen van de reboot, die verschijnt 2 december op Streamz. Actrice Michelle Trachtenberg (37) kruipt dus opnieuw in de huid van haar personage uit 2007. Maar hoe gaat nog het met de rest van de originele cast? De ene bombardeerde tot een superster, de andere ging failliet of kwam in het oog van de storm te staan sinds de #MeToo-beweging.