Volledig scherm
PREMIUM
© AP/ANP/Photo News

JAAROVERZICHT. De sokkenbrigade, het kortste huwelijk en een pedofiele zoon: deze sterren en BV’s waren de pechvogels van 2020

Showbizz2020: het jaar waarin vooral corona het nieuws domineerde, maar BV’s en celebrities ook heel wat hoogte- en dieptepunten kenden. Deze week verzamelen wij in dit jaaroverzicht enkele van die opmerkelijke nieuwsfeiten, en vandaag focussen we ons op diegenen die er écht niet in geslaagd zijn om er een topjaar van te maken. Dit zijn de ‘grootste verliezers’ van 2020.

0 reacties

1. Tijd voor een nieuwe smartphone? Dit zijn momenteel de best beoordeelde (van 150 tot 650 euro)
    Multimedia

Tijd voor een nieuwe smartphone? Dit zijn momenteel de best beoordeel­de (van 150 tot 650 euro)

Er verschenen in eerste twee maanden van 2021 vooral budgettoestellen, in afwachting van de grote golf aan nieuwe high-end smartphones die dit voorjaar weer zal uitkomen. Het is dus de vraag of dit een goed moment is om een nieuwe telefoon te kopen, maar je kunt wel je voordeel doen met een model van vorig jaar tegen een lagere prijs. Onze techredacteur tipt de toestellen die de beste reviews kregen, in stijgende volgorde van prijs.
  2. Vlaamse stylist van Lady Gaga stelde mee outfit samen voor eedaflegging Joe Biden: “Blij dat ik deel kon uitmaken van historisch moment”
    Showbizz

Vlaamse stylist van Lady Gaga stelde mee outfit samen voor eedafleg­ging Joe Biden: “Blij dat ik deel kon uitmaken van historisch moment”

Zo klein als Vlaanderen is, zo groot kunnen Vlamingen zijn. Toen hij 18 jaar was, wist Tom Eerebout uit Bredene niet wat hij wilde doen met zijn leven. Op zijn 25ste was hij plots de stylist van Kylie Minogue en nog eens vijf jaar later werd hij één van de twee hoofdstylisten van Lady Gaga. Zijn meest recente wapenfeit gaat nu ook de wereld rond: de opvallende maar veelgeprezen outfit die de zangeres droeg tijdens de eedaflegging van Joe Biden.
  1. Wat als de vonk uit de relatie is? Dina Tersago geeft tips Missie Callcenter

Wat als de vonk uit de relatie is? Dina Tersago geeft tips

2. Arnold Schwarzenegger krijgt vaccin: "Volg mij als je wil overleven"
    Play