Influencerplatform Hanne Troonbeeckx overgenomen door Nederlandse firma

Hanne Troonbeeckx
Instagram @hannetroonbeeckx Hanne Troonbeeckx
Drie jaar geleden richtte Hanne Troonbeeckx (41) Buzzooka op, een platform voor influencer marketing, maar sinds begin deze week is dat platform in handen van het Nederlandse bedrijf Influentials. Hanne zal zich verder focussen op haar job als hooggevoeligheidscoach. Dat laat Influentials zelf weten. 

Buzzooka, dat werd opgericht door presentatrice Hanne Troonbeeckx, matcht bedrijven met influencers. Al snel werden grote bedrijven als Bijenkorf, JBC, Sportpaleis en Lignavita klant, en groeide Buzzooka uit tot het grootste Belgische influencerplatform. Nu komt het in de Nederlandse handen van Influentials. “Internationalisering en uitbouwen van verdere professionele begeleiding vroeg een zeer grote investering die mij persoonlijk minder aansprak”, laat Hanne Troonbeeckx weten. “De uitbreiding van Buzzooka en de hoge druk die het platform en social media met zich meebrachten, maakten dat ik tegen mijn grenzen aan liep. De overname komt dus als geroepen.”

In de komende maanden worden de influencerbestanden samengevoegd en zal het bedrijf onder de naam Influentials verdergaan. De hoogsensitieve Hanne zal zich dan ook verder gaan toeleggen op het coachen van andere hooggevoelige mensen in haar praktijk Happy Factory. 




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.