Netflix-deal levert Beyoncé 60 miljoen op

AP
Drie specials van Beyoncé (37) die op Netflix verschijnen, leveren de zangeres liefst 60 miljoen dollar op. Dat meldt Variety op basis van ingewijden.

De eerste van de drie uitzendingen, de documentaire ‘Homecoming’ over Beyoncés optreden op Coachella in 2018, verscheen op 17 april. Op de aftiteling van ‘Homecoming’ staat Beyoncé als executive producer, schrijfster en regisseur. Waar de volgende specials, die per stuk 20 miljoen in het laatje zouden brengen, over gaan, is nog onbekend.

HBO zou aanvankelijk ook in de race zijn geweest voor een deal met ‘Queen B’, maar zou zijn afgetroefd door het lucratieve bod van Netflix. Overigens wilde zowel het management van Beyoncé als Netflix niet reageren op het bericht, meldt Variety.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.