Charlie Sheen met voedselvergiftiging in ziekenhuis

PHOTO_NEWS
Een mosselgerecht is de Amerikaanse acteur Charlie Sheen slecht bekomen. Volgens zijn woordvoerder is de 49-jarige ster in het ziekenhuis in Los Angeles opgenomen "met een zware voedselvergiftiging".

Sheen was ziek geworden na het verorberen van een pasta met zeevruchten in zijn woning. Hij trok naar de spoeddienst van het ziekenhuis, maar zou volgens zijn woordvoerder na een behandeling alweer thuis zijn.

Op de website People.com is een lachende Sheen te zien met vier hulpverleners.