'Temptation'-verleiders Jietse en Joshua gaan influencers managen

RV
Nadat ze zich in 'Temptation Island' op de vrouwelijke koppelhelften stortten, wagen verleiders Jietse Strubbe (22, links) en Joshua Feytons (21, rechts) zich nu aan een zakencarrière. Samen met twee extra partners zijn ze een managementbureau gestart voor Belgische influencers: Next Chapter. 

Ze willen socialemediafiguren zo goed mogelijk begeleiden met hun opdrachten voor bepaalde merken. Daarnaast gaan ze met een creatief team nieuwe YouTube-concepten uitwerken. Volgens de twee heren hinkt België achterop op het vlak van influencermarketing. "Als je ziet wat in de VS en Nederland gebeurt, dan hebben wij hier in ons land wat in te halen. Wij proberen dat gat te dichten." 




3 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Mark Van Den Neste

    influencer, show verkopen en geld verdienen noem ik dat

  • David Pardo

    Zij proberen dat gat te dichten???

  • Nicolas Van Hoecke

    Ga werken.