‘Grillmasters’-chef Seppe Nobels niet te spreken over negatieve recensie: “Ze stonken en waren ongemanierd”

Wiegandt
De komst van het internet en de bijhorende trollen hebben het de restaurantbusiness een stuk moeilijker gemaakt. Iedereen met een wifi-verbinding kan zijn ongenoegen spuien online en een vernietigende recensie schrijven, die al dan niet terecht is. Zo kreeg ‘Grillmasters’-chef Seppe Nobels, mede-zaakvoerder van groentenrestaurant Graanmarkt 13 in Antwerpen, amper één bolletje in een Tripadvisor-reactie. En daar is hij allerminst mee gediend.

“Wie zegt dat dit het beste groentenrestaurant van België is, heeft het volledig mis”, klinkt het op Tripadvisor. “Drie groenten voorgeschoteld gekregen: koude wortelen, broccoli en venkel. Heel origineel!”, gaat het sarcastisch verder. “Het restaurant is net een kantine waar je snel weer weg moet. Alles wordt in een recordtempo opgediend. Heel ongezellig en onpersoonlijk. Alles was ondermaats buiten de lekkere Limburgse wijn. Mij zien ze daar NOOIT meer terug.”

Dat de persoon in kwestie nooit meer terugkeert, vindt Nobels duidelijk geen probleem. Op Instagram trekt hij fel van leer tegen de recensent. “Dit was het meest foute koppel ooit. De tafels rond deze mensen vonden het heerlijk toen ze vertrokken. ‘Dit is een verlossing’ riep iemand luid toen de deur dichtviel met een luide knal. Ze stonken, waren arrogant en ongemanierd.” Nobels vindt de reacties op Tripadvisor ‘larie en apekool’. “De andere 55 gasten waren die avond heel dankbaar en tevreden. Waar kunnen wij onze klachten neerpennen?”

seppe nobels tripadvisor
Instagram seppe nobels tripadvisor



73 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Machteld Van Bossche

    Ik sta zelf in de horeca, kelner, wat je soms ziet passeren van mensen.... ge kunt het u werkelijk NIET voorstellen.... als die mensen dan zo stinken, ok, ook al meegemaakt hoor! En nog erger dan dat! En dan nadien het zo nodig op internet moeten gooien, omdat ze het recht in uw gezicht toch nooit durven zeggen.... is dat héél laf! Met dat soort commentaren hoef je dus géén rekening te houden! Laat staan zo een antwoord op te geven.... zwak en dom van alle2 dus.... zo simpel is het!

  • Bjorn Frederickx

    Heb de eer gehad met deze mens te werken op Tomorrowland en kan u zeggen zijn eten was goed

  • Gert Destoop

    @wilfried de hert: "Wat ik bizar vind aan het verhaal is dat de zaakvoerder de exacte datum weet ." Het hangt aan de muur en er staan cijfers op. Een KALENDER!

  • Didi Bellens

    Ik weet enkel dat die Seppe een dikke nek is, amaai nog niet hoe hij zich gedroeg bij Gert Late Night.

  • Roger Williams

    Als er meer dan 10 echt negatieve reacties op tripadvisor staan klopt er meestal iets niet. Nobels zit in het zicht van de klanten op zijn gsm te tokkelen blijkbaar. Not done tijdens de service