Leverwijze veranderen

Wil je omschakelen naar een postabonnement of een winkelabonnement? Dat kan!

Vul onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.) en wij doen het nodige. 

leverwijze veranderen wijziging levering veranderen post winkelabonnement

Veelgestelde vragen

Het Laatste Nieuws streeft ernaar de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. in het weekend. Indien dit niet het geval is, wat we erg betreuren, dan raden we je aan om dit hier te melden. We verlengen je abonnement vervolgens met het gemiste exemplaar.

We geven graag mee dat je de krant ook digitaal kan downloaden. Voor meer info over de digitale krant klik hier.

Er zijn twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: De post heeft contractueel de tijd om de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. tijdens het weekend.
  • Winkelabonnement: Indien jouw krant thuis geleverd wordt door de rondeman, kan je bij hem informeren wanneer de krant ongeveer zal geleverd worden. Kies je om zelf de krant te gaan afhalen, dan kan je het tijdstip zelf bepalen.

Er zijn twee mogelijkheden:

  • Een postabonnement: de postbode levert de krant bij jou thuis op weekdagen voor 7.30 u. en tijdens het weekend voor 10 u.
  • Een winkelabonnement: jouw krant wordt dagelijks geleverd door dezelfde rondeman of krantenwinkel of je gaat jouw krant dagelijks afhalen in een vaste krantenwinkel.

Indien je kiest voor een winkelabonnement, kan je kiezen uit twee opties:

  • thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
  • de krant zelf afhalen in een vaste krantenwinkel

Indien je kiest voor thuislevering hoef je zelf verder niets te doen. Je kan daarnaast even bij de rondeman informeren om welk uur hij de krant ongeveer zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. Daarnaast kunnen we ook geen garanties geven omtrent het tijdstip van levering.

Indien je kiest voor afhaling dan kan je jouw krant zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die je gekozen hebt. Opgelet: je moet kiezen voor één krantenwinkel. Je kan bijgevolg niet in elke krantenwinkel jouw krant gaan afhalen, maar enkel in de winkel die je opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat jij de krant daar zal komen afhalen.

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

1. Ga op de startdatum van jouw abonnement naar je gekozen dagbladhandelaar.

2. Haal je krant uit de rekken.

3. Ga even langs de kassa en zeg je naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat je recht hebt op de krant.

Wil je voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 25 90. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 18 u. en op zaterdag van 13 u. - 18 u. 

Heb je de krant later ontvangen dan 7.30 u. tijdens de week of 10 u. tijdens het weekend? Meld het ons hier.

We geven graag mee dat je de krant ook digitaal kan downloaden. Voor meer info over de digitale krant klik hier.

 

Contactformulier levering

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.