Wanneer wordt mijn cadeau geleverd?

Jouw geschenk wordt binnen maximum 8 weken na ontvangst van de eerste betaling verstuurd (tenzij anders vermeld in de welkomstbrief).

Na ontvangst van de betaling, brengen we de betrokken leverancier op de hoogte. Zij nemen vervolgens contact op met Bpost (of een andere koerierdienst) om jouw cadeau te versturen. Deze betaling is bijgevolg nodig om jouw cadeau te kunnen versturen.

Hoe wordt mijn cadeau geleverd?

Standaard wordt het geschenk geleverd onder de vorm van een postpakket. Afhankelijk van de promotie kan het geschenk echter ook geleverd worden door een andere partner of koerierdienst. Hoe het geschenk geleverd wordt, wordt bij het afsluiten van het abonnement meegegeven.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op elektronische toestellen heb je een garantie van 2 jaar. Bij het toestel wordt steeds een garantiebrief geleverd, hou deze zorgvuldig bij. Indien je de garantiebrief kwijt bent, kan je onderstaand contactformulier invullen.

Cadeau niet ontvangen of andere vragen?

Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 en kies in het keuzemenu voor optie 5.

cadeau geschenk premium ontvangen niet ontvangen levering cadeau wanneer krijg ik mijn cadeau hoe wordt mijn cadeau geleverd levertermijn

Veelgestelde vragen

Je kan als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Jouw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden

- Je verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)

Voldoe je aan deze voorwaarden of wil je weten of je aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02 454 25 90.

Indien jouw huidig abonnement nog langer dan zes maanden loopt, kunnen we je nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden je aan om ons minstens 1 maand voor het einde van je abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor je na.

Alle lopende promoties vind je hier.

 

Na ontvangst van de betaling, brengen we de betrokken leverancier op de hoogte. Zij nemen vervolgens contact op met Bpost om je cadeau te versturen. Deze betaling is bijgevolg nodig om je cadeau te kunnen versturen.

Tot slot houden we ook rekening met de voorraad. Is er een ruime voorraad aanwezig? Dan krijg je je geschenk binnen 2 à 3 weken. Kent de actie een groot succes? Dan kan de levertermijn oplopen tot maximum 8 weken.

Met een maximum levertermijn van 8 weken kunnen we verzekeren dat elke abonnee binnen deze termijn zijn of haar geschenk zal ontvangen. 

Indien je niet thuis was bij de levering, laat de postbode een briefje achter met de boodschap dat hij is langs geweest. Je kan dan kiezen voor een tweede levering of je kan het pakket samen met het briefje afhalen bij je postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd.

Indien je een abonnement bent aangegaan waarbij je een geschenk met meerprijs zal ontvangen, wordt de meerprijs van dit geschenk bijgerekend bij de eerste betaling. Bij de eerste betaling van jouw abonnement zal je dus altijd meer betalen. Je zal dan het bedrag voor de kranten betalen + de meerprijs van het geschenk. In geval van domiciliëring of terugkerende betaling via kredietkaart, zal de meerprijs er automatisch bijgerekend worden. In geval van overschrijving is dit ook het geval. Dit zal ook duidelijk op de bevestigingsbrief staan die je na inschrijving op het abonnement zal ontvangen.

Contactformulier cadeau

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.