De levertijden

Je hebt twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: De post zorgt er voor dat je krant geleverd wordt voor 7u30 in de week en voor 10u in het weekend
  • Winkelabonnement: Je kan ook een abonnement nemen via een dagbladhandelaar. Wordt de krant via de rondeman gebracht, dan kan je bij hem informeren rond hoe laat de krant geleverd zal worden. Kies je ervoor om de krant af te halen, dan kan je het tijdstip zelf bepalen.

 

Leverwijze veranderen

Heb je momenteel een postabonnement en wil je liever je krant via een winkel krijgen of omgekeerd? 

Dat kan! Vul onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 en wij doen het nodige.

 

Heb je je krant niet ontvangen of andere opmerkingen?

Laat het ons weten, zodat we de bedeler van je krant op de hoogte kunnen brengen. Geef je bemerking door
Om je bemerking door te geven, moet je profiel gekoppeld zijn aan je abonnement.

Lees intussen de digitale krant en mis niets van het nieuws. 

Contactformulier levering

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.
Klacht levering krant niet ontvangen niet ontvangen te laat beschadigd bijlage ontbreekt post rondeman krantenwinkel