De levertijden

Je hebt twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: De post zorgt er voor dat je krant geleverd wordt voor 7u30 in de week en voor 10u in het weekend
  • Winkelabonnement: Je kan ook een abonnement nemen via een dagbladhandelaar. Wordt de krant via de rondeman gebracht, dan kan je bij hem informeren rond hoe laat de krant geleverd zal worden. Kies je ervoor om de krant af te halen, dan kan je het tijdstip zelf bepalen.

 

Leverwijze veranderen

Heb je momenteel een postabonnement en wil je liever je krant via een winkel krijgen of omgekeerd? 

Dat kan! Vul onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 en wij doen het nodige.

 

Heb je jouw krant niet ontvangen of andere opmerkingen?

Laat het ons weten, zodat we de bedeler van jouw krant op de hoogte kunnen brengen. Geef je bemerking door
Om je bemerking door te geven, moet jouw profiel gekoppeld zijn aan jouw abonnement.

Lees intussen de digitale krant en mis niets van het nieuws. 

Klacht levering krant niet ontvangen niet ontvangen te laat beschadigd bijlage ontbreekt post rondeman krantenwinkel

Veelgestelde vragen

Het Laatste Nieuws streeft ernaar de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. in het weekend. Indien dit niet het geval is, wat we erg betreuren, dan raden we je aan om dit hier te melden. We verlengen je abonnement vervolgens met het gemiste exemplaar.

We geven graag mee dat je de krant ook digitaal kan downloaden. Voor meer info over de digitale krant klik hier.

Indien je kiest voor een winkelabonnement, kan je kiezen uit twee opties:

  • thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
  • de krant zelf afhalen in een vaste krantenwinkel

Indien je kiest voor thuislevering hoef je zelf verder niets te doen. Je kan daarnaast even bij de rondeman informeren om welk uur hij de krant ongeveer zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. Daarnaast kunnen we ook geen garanties geven omtrent het tijdstip van levering.

Indien je kiest voor afhaling dan kan je jouw krant zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die je gekozen hebt. Opgelet: je moet kiezen voor één krantenwinkel. Je kan bijgevolg niet in elke krantenwinkel jouw krant gaan afhalen, maar enkel in de winkel die je opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat jij de krant daar zal komen afhalen.

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

1. Ga op de startdatum van jouw abonnement naar je gekozen dagbladhandelaar.

2. Haal je krant uit de rekken.

3. Ga even langs de kassa en zeg je naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat je recht hebt op de krant.

Heb je de krant later ontvangen dan 7.30 u. tijdens de week of 10 u. tijdens het weekend? Meld het ons hier.

We geven graag mee dat je de krant ook digitaal kan downloaden. Voor meer info over de digitale krant klik hier.

 

Onze excuses dat je een beschadigde krant ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Meld het ons hier. Je abonnement wordt vervolgens verlengd met het gemiste exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.

Bijlage niet ontvangen? Onze excuses voor het ongemak.

Meld het ons hier. We sturen vervolgens de bijlage nog naar je op.

Contactformulier levering

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.