Wijzigt één van je persoonsgegevens of beschikken we over incorrecte gegevens?

Breng ons via onderstaand contactformulier op de hoogte van een wijziging in: 

  • Telefoonnummer
  • Gsmnummer
  • Andere (naam, geboortedatum, ...)

Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we een correcte opvolging garanderen.

 

 

 

wijziging wijzigen Telefoon Telefoonnummer gsm gsmnummer gsm-nummer

Veelgestelde vragen

We vinden het alvast erg jammer dat je overweegt om jouw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement. Je kan ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02 454 25 90 (optie stopzettingen). Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Je kan je nieuwe adresgegevens hier doorgeven.
We vragen om elke wijziging minstens 1 week op voorhand door te geven zodat onze klantendienst dit tijdig kan verwerken.

Wil je voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 25 90. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 18 u. en op zaterdag van 13 u. - 18 u. 

Indien je jouw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet je dit inderdaad aan ons doorgeven. Je mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we jou nog een domiciliëringsformulier op dat je enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Contactformulier Gegevens

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.