veelgestelde vragen Veelgestelde vraag FAQ FAQ's meestgestelde vragen vragen

Mijn abonnement

Jouw abonneenummer is een 6- of 7-cijferige code en kan je op verschillende plaatsen terugvinden:

- Op de welkomstbrief of overschrijving die je ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement
- Betaal je via domiciliëring dan kan je het ook terugvinden op je rekeninguittreksel
- Op MyAccount vind je het abonnementsnummer terug als het reeds gekoppeld is.

Indien je een profiel aangemaakt hebt en dit profiel gekoppeld hebt aan je abonnement, kan je via MyAccount de vervaldatum van jouw abonnement online raadplegen.

Nog geen profiel? Kijk naar het handige instructiefilmpje of volg deze stappen.

Stap 1: Ga naar www.hln.be/registreren.

Stap 2: Vul je e-mailadres in en kies een wachtwoord. Vul daarna al je gegevens in.

Stap 3: Klik op ‘Profiel aanmaken’.

Stap 4: Je zal een mail ontvangen met een activatielink. Klik op 'Bevestig mijn e-mailadres'.

We vinden het alvast erg jammer dat je overweegt om je abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement. Je kan ons bereiken op het nummer 02 454 25 90 en kies bij het keuzemenu voor optie 4. Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Je kan je nieuwe adresgegevens hier doorgeven.
We vragen om elke wijziging minstens 1 week op voorhand door te geven zodat onze klantendienst dit tijdig kan verwerken.

Je kan als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Jouw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden

- Je verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)

Voldoe je aan deze voorwaarden of wil je weten of je aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02 454 25 90.

Indien jouw huidig abonnement nog langer dan zes maanden loopt, kunnen we je nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden je aan om ons minstens 1 maand voor het einde van je abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor je na.

Alle lopende promoties vind je hier.

 

Wanneer je als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement krijg je automatisch een nieuw abonneenummer. Dit zorgt er voor dat we jou de correcte informatie (brieven en mails) kunnen bezorgen over de nieuwe formule. Je blijft bij ons in het systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe klant. 

Je hebt recht om binnen de 14 dagen zonder opgave van redenen jouw abonnement te herroepen. Deze termijn verstrijkt:

- in geval van een compleet abonnement, zaterdagabonnement of weekend + digitaal abonnement: 14 dagen nadat de eerste papieren krant geleverd werd.

- in geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot de digitale krant opgestart werd.

Meer info over het herroepingsrecht vind je ook onder onze algemene voorwaarden.

Levering van mijn krant

Het Laatste Nieuws streeft ernaar de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. in het weekend. Indien dit niet het geval is, wat we erg betreuren, dan raden we je aan om dit hier te melden. We verlengen je abonnement vervolgens met het gemiste exemplaar.

We geven graag mee dat je de krant ook digitaal kan downloaden. Voor meer info over de digitale krant klik hier.

Wanneer je intekent op een nieuw abonnement ontvang je de eerste krant ongeveer 4 à 5 dagen na intekening. Dit hangt ook vaak af van het moment van intekening. Wanneer je bijvoorbeeld kiest voor een weekend + digitaal abonnement en je tekent in op zaterdag, zal je pas de zaterdag erna de eerste papieren krant ontvangen. Vanaf moment van intekening kan je wel meteen digitaal lezen. 

Er zijn twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: De post heeft contractueel de tijd om de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. tijdens het weekend.
  • Winkelabonnement: Indien jouw krant thuis geleverd wordt door de rondeman, kan je bij hem informeren wanneer de krant ongeveer zal geleverd worden. Kies je om zelf de krant te gaan afhalen, dan kan je het tijdstip zelf bepalen.

Indien je kiest voor een winkelabonnement, kan je kiezen uit twee opties:

  • thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
  • de krant zelf afhalen in een vaste krantenwinkel

Indien je kiest voor thuislevering hoef je zelf verder niets te doen. Je kan daarnaast even bij de rondeman informeren om welk uur hij de krant ongeveer zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. Daarnaast kunnen we ook geen garanties geven omtrent het tijdstip van levering.

Indien je kiest voor afhaling dan kan je jouw krant zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die je gekozen hebt. Opgelet: je moet kiezen voor één krantenwinkel. Je kan bijgevolg niet in elke krantenwinkel jouw krant gaan afhalen, maar enkel in de winkel die je opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat jij de krant daar zal komen afhalen.

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

1. Ga op de startdatum van jouw abonnement naar je gekozen dagbladhandelaar.

2. Haal je krant uit de rekken.

3. Ga even langs de kassa en zeg je naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat je recht hebt op de krant.

Wil je voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 25 90 of vul het contactformulier in op deze pagina.

Heb je de krant later ontvangen dan 7.30 u. tijdens de week of 10 u. tijdens het weekend? Meld het ons hier.

We geven graag mee dat je de krant ook digitaal kan downloaden. Voor meer info over de digitale krant klik hier.

 

Onze excuses dat je een beschadigde krant ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Meld het ons hier. Je abonnement wordt vervolgens verlengd met het gemiste exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.

Bijlage niet ontvangen? Onze excuses voor het ongemak.

Meld het ons hier. We sturen vervolgens de bijlage nog naar je op.

Vakantie

Jouw abonnement kan tijdens je vakantie voor een minimumperiode van 1 week onderbroken worden of doorgestuurd worden naar een ander adres in België of in het buitenland. Je kan eenvoudig je keuze en vakantieperiode doorgeven. Volgende opties zijn mogelijk:

  • De levering van je krant onderbreken en digitaal blijven verder lezen. Zo geniet je nog van al het nieuws op je vakantiebestemming. Indien je een 6-daags papieren abonnement hebt, wordt jouw abonnement verlengd met 2 kranten per week vakantie. Dit is het verschil in prijs tussen papier en digitaal. Heb je geen 6-daags papieren abonnement, loopt jouw abonnement gewoon door.
  • De krant laten bezorgen bij een vriend of familielid in België. Je digitale toegang blijft actief en jouw abonnement loopt gewoon door.
  • De krant laten doorsturen naar een vakantieadres in België. Je digitale toegang blijft actief en jouw abonnement loopt gewoon door.

Je ontvangt van je aanvraag nog een bevestigingsmail. We vragen om elke wijziging minstens 1 week op voorhand door te geven zodat onze klantendienst dit tijdig kan verwerken.

In alle drie de gevallen kan je de krant digitaal blijven verder lezen. Meer info over de digitale krant vind je hier.

Het is niet mogelijk om je krant door te sturen naar het buitenland. Je kan op vakantie wel digitaal je krant raadplegen. Zo mis je niets van Het Laatste Nieuws.

Je kan je vakantie annuleren door contact op te nemen met de klantenservice. Geef dit minstens 7 dagen voor de start van je vakantie door en wij zorgen ervoor dat je krant gewoon verder wordt geleverd.

Betaling

Je kan kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • betalen via kredietkaart
  • online betalen

De betaalbrief wordt tot maximum 7 dagen na intekening opgestuurd. Deze brief is tevens de bevestigingsbrief van jouw abonnement.

Heb je de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of ben je de overschrijving verloren? Je kan een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar jou op.

We kunnen je enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van jou geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.

Wens je voortaan een factuur te ontvangen van je betaling? Klik hier om je aanvraag door te sturen. Vergeet zeker niet de nodige facturatiegegevens door te geven. 

Je mag dit formulier doorsturen naar sepa@dpgmedia.be of mag dit per post opsturen naar DPG Media, Medialaan 1 - 1080 Vilvoorde.

Wanneer je intekent op een nieuw abonnement ontvang je bij de brief een retourenvelop zodat je het domiciliëringsformulier gratis kan terugsturen.

Als je intekent op een abonnement met als betaalwijze domiciliëring, dan geef je reeds jouw rekeningnummer en jouw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk de krant ontvangt en dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden.

De brief die je ontvangen hebt, dient ter vervollediging van jouw abonnement. Het terugsturen van dit document is steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Je mag uiteraard gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.

Als je intekent op een abonnement met als betaalwijze domiciliëring, dan geef je reeds jouw rekeningnummer en jouw akkoord door. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk de krant ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar jouw bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.

Ongeveer een week na intekening ontvang je dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag je gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van jouw abonnement. 

Dit is ook voordelig wanneer je gekozen hebt voor een abonnement met een cadeau: de betaling wordt zo snel mogelijk aangevraagd waardoor het cadeau ook zo snel mogelijk kan geleverd worden. 

Je zal van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal je abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. De betaaldatum is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Geef het nieuwe rekeningnummer via dit contactformulier door. Nadien sturen we jou een domiciliëringsformulier op dat je enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Een aantal weken voor jouw abonnement vervalt zal je van ons een betalingsuitnodiging ontvangen. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal jouw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.

Betaal je via domiciliëring dan verlengen wij het abonnement voor jou en hoef je niet te doen.

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van jouw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Je kan via je profiel je kredietkaartgegevens wijzigen. Opgelet: je kan dit enkel doen zolang je abonnement actief is. Werd je abonnement onderbroken omwille van een geweigerde kredietkaart, raden we je aan contact met ons op te nemen.

Mijn cadeau

De standaard levertermijn is maximum 8 weken na ontvangst van de eerste betaling. De betaling is bijgevolg nodig om het geschenk te kunnen ontvangen.

Standaard wordt het geschenk geleverd onder de vorm van een postpakket. Afhankelijk van de promotie kan het geschenk echter ook geleverd worden door een andere partner of koerierdienst. Hoe het geschenk geleverd wordt, wordt bij intekening van het abonnement meegegeven.

Na ontvangst van de betaling, brengen we de betrokken leverancier op de hoogte. Zij nemen vervolgens contact op met Bpost om je cadeau te versturen. Deze betaling is bijgevolg nodig om je cadeau te kunnen versturen.

Tot slot houden we ook rekening met de voorraad. Is er een ruime voorraad aanwezig? Dan krijg je je geschenk binnen 2 à 3 weken. Kent de actie een groot succes? Dan kan de levertermijn oplopen tot maximum 8 weken.

Met een maximum levertermijn van 8 weken kunnen we verzekeren dat elke abonnee binnen deze termijn zijn of haar geschenk zal ontvangen. 

Zijn de 8 weken al verstreken en heb je het geschenk nog steeds niet ontvangen? Meld het ons. We kijken dan graag de status van jouw geschenk na.

Indien je niet thuis was bij de levering, laat de postbode een briefje achter met de boodschap dat hij is langs geweest. Je kan dan kiezen voor een tweede levering of je kan het pakket samen met het briefje afhalen bij je postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd.

Op elektronische toestellen heb je een garantie van 2 jaar. Bij het toestel wordt steeds een garantiebrief geleverd, hou deze dus zorgvuldig bij.

Indien je een abonnement bent aangegaan waarbij je een geschenk met meerprijs zal ontvangen, wordt de meerprijs van dit geschenk bijgerekend bij de eerste betaling. Je zal dan het bedrag voor de kranten betalen + de meerprijs van het geschenk. 

Mijn abonnementsacties

Indien je geabonneerd bent op Het Laatste Nieuws kan je genieten van talrijke acties (spaaracties, kortingen, …) die wij doorheen het jaar aanbieden. Ze zitten niet standaard inbegrepen in de prijs van het abonnement, maar je zal tijdig per brief geïnformeerd worden hoe je de producten in één keer kan aankopen.

Bepaalde producten worden gratis thuisbezorgd. Indien het product een afwijkend gewicht of grootte heeft, kunnen er extra verzendkosten aangerekend worden. Dit hangt echter af van actie tot actie. Deze informatie zal dan ook meegegeven worden in de brief.

Het pakket zal geleverd worden binnen de 2 tot 8 weken na ontvangst van de betaling. Het zal geleverd worden onder de vorm van een postpakket.

Zijn de 8 weken al verstreken en heb je het geschenk nog steeds niet ontvangen? Meld het ons. We kijken dan graag de status van je bestelling na.

Indien je niet thuis was bij de levering, laat de postbode een briefje achter met de boodschap dat hij is langs geweest. Je kan dan kiezen voor een tweede levering of je kan het pakket samen met het briefje afhalen bij jouw postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het teruggestuurd naar de afzender.

Digitaal lezen

Afhankelijk van je toestel (computer of tablet/smartphone) kan je op verschillende manieren inloggen.

Bekijk onze handige filmpjes op deze pagina om helemaal wegwijs te geraken.

Indien je je wachtwoord vergeten bent, kan je steeds opnieuw een nieuw wachtwoord instellen in het inlogscherm.

Stap 1: Surf naar www.hln.be/inloggen

Stap 2: Klik op 'Wachtwoord vergeten', geef je e-mailadres in en klik op 'Aanvragen'

Stap 3: Je zal van ons dan een mail ontvangen om een nieuw wachtwoord aan te maken. Nadien kan je inloggen met jouw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord.

 

Kijk naar het handige instructiefilmpje of volg deze stappen.

Stap 1: Ga naar www.hln.be/registreren.

Stap 2: Vul je e-mailadres in en kies een wachtwoord. Vul daarna al je gegevens in.

Stap 3: Klik op ‘Profiel aanmaken’.

Stap 4: Je zal een mail ontvangen met een activatielink. Klik op 'Bevestig mijn e-mailadres'.

Dit betekent dat je bent ingelogd met een profiel waaraan uw abonneenummer niet gekoppeld is. Op MyAccount kan je jouw abonnementsnummer koppelen. 

Indien je de melding krijgt dat het abonnementsnummer al gekoppeld is aan een ander account. Kan je
- inloggen met het e-mailadres waaraan het abonnementsnummer wel gekoppeld is. Bij je poging tot koppelen krijg je ook een deel van het e-mailadres te zien waaraan het abonnementsnummer gekoppeld is. 
- contact opnemen om het abonnementsnummer van account te wisselen via het contactformulier of bel ons op telefoonnummer 02 454 25 90.

Jouw abonneenummer is een 6- of 7-cijferige code en kan je op verschillende plaatsen terugvinden:

- Op de welkomstbrief of overschrijving die je ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement
- Betaal je via domiciliëring dan kan je het ook terugvinden op je rekeninguittreksel
- Op MyAccount vind je het abonnementsnummer terug als het reeds gekoppeld is.

Kijk naar het handige instructiefilmpje of volg deze stappen.

Stap 1: Surf naar www.hln.be/inloggen

Stap 2: Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op 'Inloggen’.

Stap 3: Eens aangemeld, keer je terug naar de homepagina. Klik rechtsboven op je naam, klik op 'Instellingen' en ga naar 'Abonnement'. 

Stap 4: Als jouw abonnement nog niet gekoppeld is, zal je ‘Koppel abonnement’ zien staan. Daar mag je op klikken en geef je vervolgens jouw abonneenummer en postcode in.

Stap 5: Klik op ‘Koppel abonnement’ en jouw abonnement is gekoppeld.

Dit alles wordt ook uitgelegd in een handig instructiefilmpje.

Kijk naar deze handige video en ontdek in enkele stappen hoe je hiervan kan genieten!

 

Sinds de laatste update van de app kan de krant niet meer automatisch gedownload worden. De download gaat nu echter zo snel dat je meteen kan beginnen lezen van zodra je de app opent en op de krant klikt.

 

Je kan op 5 verschillende apparaten de krant downloaden. Voorwaarde is wel dat er gebruik gemaakt wordt van dezelfde logingegevens.

Je kan via de applicatie instellen om de gedownloade kranten automatisch te verwijderen. Je mag hiervoor volgende stappen volgen:

Stap 1: Open de applicatie van Het Laatste Nieuws.

Stap 2: Klik onderaan op de button 'Mijn kranten'.

Stap 3: Klik rechtsboven op het vuilbakje en duid de gewenste optie aan.

Het leuke aan de digitale krant is dat de edities niet regio gebonden zijn. Je kan digitaal bijgevolg eender welke editie downloaden.

Je kan de editie van jouw digitale krant elk moment aanpassen. Je mag hiervoor volgende stappen volgen:

1. Open de applicatie van Het Laatste Nieuws.

2. Klik linksboven op 'Kies uw editie'.

3. Duid de gewenste editie aan en klaar!

Wanneer je een digitale krant offline wenst te lezen (bijvoorbeeld op de trein) is het belangrijk dat je de krant eerst online volledig gedownload hebt. Zo niet, zal je de krant offline niet kunnen raadplegen. Belangrijk is ook dat de download niet onderbroken wordt.

Volledig gedownloade kranten vind je terug onder 'Mijn kranten'. 

Je kan via jouw computer pagina's afprinten of opslaan. Je hoeft hiervoor enkel volgende stappen te volgen:

Stap 1: Ga naar krant.hln.be

Stap 2: Klik op de eerste pagina van de krant

Stap 3: Geef jouw e-mailadres en wachtwoord in

Stap 4: Klik rechts in het menu op 'Pagina's afdrukken of opslaan' (icoon printer)

Stap 5: Kies de gewenste pagina die je wilt afdrukken of opslaan

Het is jammer genoeg niet mogelijk om kruiswoordraadsels en andere puzzels digitaal in te vullen in de digitale krant. Je kan deze puzzels wel afprinten via de website.

Er is ook een fun omgeving in de kubusapp. Open de rode HLN app en swipe naar rechts om je uit te leven in de puzzels.

Momenteel ondersteunen wij volgende toestellen:

  1. Android (tablets en smartphones)

  2. iOS (iPad en en iPhone)

De app kan niet gedownload worden op een Windows toestel. Je kan uiteraard wel via je Windows toestel de digitale krant op de website raadplegen.

Je kan onbeperkt kranten downloaden, ongeacht de verschijningsdatum.

De digitale krant is beschikbaar vanaf 5u 's morgens. 

De advertenties, die in de digitale versie verschijnen, zorgen ervoor dat je de applicatie op tablet en smartphone gratis kan gebuiken.

Je kan voortaan via de computer de volledige krant downloaden en opslaan in pdf-vorm. Volg hiervoor volgende stappen:

Stap 1: Ga naar www.hln.be

Stap 2: Klik bovenaan op 'Digikrant'

Stap 3: Klik op de homepagina van de krant 

Stap 4: Geef je e-mailadres en wachtwoord in en klik op 'Login'

Stap 5: De krant wordt gedownload. Klik in het grijze menu rechts op 'Uitgave opslaan als PDF'.

Je kan de tekstgrootte aanpassen als volgt:

Manier 1:

1. Open de applicatie van Het Laatste Nieuws.

2. Klik op de eerste pagina van de krant om de download te starten.

3. De tekst van de krant kan vergroot worden door met beide vingers te 'knijpen' op de tekst.

Manier 2:

1. Open de applicatie van Het Laatste Nieuws.

2. Klik op de eerste pagina van de krant om de download te starten.

3. Klik op eenmaal op het artikel dat je wenst te lezen. 

4. Rechtsboven onder de blauwe balk kan je de grootte van het lettertype wijzigen door op het gewenste formaat van de 'A' te duwen. De grootte van de tekst verandert dan meteen.

Vul het contactformulier in of bel ons op 02 454 25 90. We brengen het dan graag voor jou in orde.

Om de digitale krant in het buitenland te downloaden, is een goede wifi verbinding nodig. Aan de receptie van een hotel kan je hier meestal wel gebruik van maken.

Wanneer je een abonnement via iTunes bent aangegaan, kan je de digitale krant enkel lezen op het toestel waarmee je de aankoop gedaan hebt. De krant kan via een iTunes abonnement niet gelezen worden op een computer of laptop. 

Neem je via ons een abonnement kan je de krant wel lezen op verschillende toestellen. Voor meer informatie over onze lopende aanbiedingen kan je surfen naar de abonnementspagina

Je kan je abonnement via iTunes als volgt stopzetten:

1. Ga naar de Instellingen-app van de iPad en scroll naar beneden totdat je "iTunes en App Store" ziet staan. Daar mag je vervolgens op klikken.
2. Helemaal bovenaan staat jouw Apple ID, hier mag je opnieuw op klikken
3. Kies de eerste optie, 'Toon Apple ID'.
4. Vul jouw wachtwoord in.
5. Onder de lijst met abonnementen zie je een optie om je abonnementen te beheren.
6. Klik op het abonnement dat je wilt stoppen. Je krijgt nu details te zien, zoals de datum waarop het abonnement afloop.
7. Het automatisch vernieuwen staat ingeschakeld via een schakelaar onder de abonnementsprijs. Schakel dit uit.

Je kan ook steeds contact opnemen met iTunes zelf. Voor meer informatie kan je surfen naar volgende link: http://www.apple.com/nl/support/itunes/.  
 

De toegang tot je digitale krant vind je hier.

HLN+

Jouw abonneenummer is een 6- of 7-cijferige code en kan je op verschillende plaatsen terugvinden:

- Op de welkomstbrief of overschrijving die je ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement
- Betaal je via domiciliëring dan kan je het ook terugvinden op je rekeninguittreksel
- Op MyAccount vind je het abonnementsnummer terug als het reeds gekoppeld is.

De plusartikels op de homepagina kan je lezen op de dagen dat jouw abonnement loopt. Een plusartikel herken je aan het HLN+ logo dat linksboven bij het artikel staat. 

Tip: in deze video tonen we je stap voor stap hoe je een plusartikel op HLN.be kan lezen.

Wanneer je een abonnement via iTunes hebt, heb je ook geen toegang tot de voordelen en de plusartikels. 

Om in te loggen op HLN+ heb je een profiel nodig dat gekoppeld is aan je abonnement. Zodra je een profiel hebt, kan je inloggen als abonnee en alle artikels lezen.

Tip: in deze video tonen we je stap voor stap hoe je een plusartikel op HLN.be kan lezen.

Extra's voor abonnees

  1. Hoe activeer ik de Streamz vouchercode? 
  2. Ga naar streamz.be
  3. Scroll naar beneden en klik op ‘Ik kijk Streamz’
  4. Vul je e-mailadres in
  5. Kies je wachtwoord en vervolledig je gegevens
  6. Kies het maandabonnement op Streamz  
  7. Voeg je persoonlijke code toe.

Alle info over Streamz zelf kan je gemakkelijk terugvinden via deze link.

De actie geldt enkel voor nieuwe Streamz-klanten. Heb je al Streamz of Streamz+ (gehad)? Maak dan een vriend(in) blij met dit aanbod.

Nadat je 2 maanden hebt kunnen genieten van dit exclusieve aanbod zal de toegang tot Streamz automatisch aflopen. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. De smaak van de beste lokale & internationale films & series te pakken? Dan kan je gemakkelijk op streamz.be je betaalgegevens ingeven en verder genieten van Streamz aan €11.95 per maand of van Streamz+ aan €19.95.

 

Dit is een persoonlijk aanbod en geldt enkel als je nog geen Streamz of Streamz+ hebt of hebt gehad. Dit aanbod kan niet geactiveerd worden via de Telenet digicorder of digibox, enkel via Streamz.be. Je kan de code activeren tot 14 dagen na het ontvangen van het aanbod via email. De 2 maanden Streamz toegang begint te lopen zodra je de code activeert. Nadien wordt Streamz automatisch gestopt. Dit cadeau kan niet omgeruild worden in andere voordelen of cash. Het aanbod en de info in de email is onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.

Overige vragen

Indien je student of leerkracht bent, kan je bij ons van een korting genieten. De lopende studenten – en leerkrachtenabonnementen vind je terug hier terug: www.hln.be/student en www.hln.be/leerkracht. Je kan daar gemakkelijk intekenen op één van de verschillende formules. Nadien vragen we jou enkel nog om een kopie van de geldige studenten – of lerarenkaart door te sturen.

Opgelet: deze korting is niet combineerbaar met andere kortingen of promoties.

Voor studenten mag dit doorgestuurd worden naar het e-mailadres studenten@dpgmedia.be.

Voor leerkrachten mag dit doorgestuurd worden naar het e-mailadres leerkrachten@dpgmedia.be

Indien je gepensioneerd bent of 65+ bent, kan je genieten van een promotie. Neem hiervoor contact op via het contactformulier of bel ons op 02 454 25 90.

Deze actie is niet cumuleerbaar met andere kortingen.

Je kan een leesbox cadeau doen. Zo kan de ontvanger zelf kiezen welke formule hij/zij wenst.

Klik hier om een overzicht te krijgen van onze cadeau abonnementen.

De prijs van een weekkrant is € 2,70

Een weekendkrant kost € 3,70

De algemene voorwaarden van een nieuw abonnement vind je hier terug.  Wanneer je intekent op een promotieabonnement verklaar je je ook akkoord met de actievoorwaarden.