Betalen via domiciliëring

Wanneer je intekent op een abonnement, kan je kiezen om te betalen via domiciliëring. In dat geval zal het geld automatisch per maand of per 3 maanden van je rekening afgehouden worden. Wat hebben we hiervoor nodig?

  • Een geldig rekeningnummer (IBAN)
  • Een ingevuld en ondertekend mandaatformulier ter vervollediging van je abonnement

Handtekening

Geef je handtekening samen met je rekeningnummer door ter vervollediging van jouw abonnement en ter controle van jouw rekeningnummer. Op basis van jouw akkoord wanneer je jouw rekening doorgeeft bij intekening zal de domiciliëring intussen wel al opgestart worden. Op die manier ontvang je sneller jouw eerste krant én kunnen we in geval je gekozen hebt voor een abonnement met cadeau omwille van snellere aanvraag van de betaling ook het cadeau sneller leveren. Ongeveer een week na intekening ontvang je de nodige documenten. 

 

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

betaling betalen betalingen domiciliëring terugkerende betaling Abonnement rekeningnummer

Veelgestelde vragen

Je mag dit formulier doorsturen naar sepa@persgroep.be of mag dit per post opsturen naar Het Laatste Nieuws, Brusselsesteenweg 347 1730 Asse.

Wanneer je intekent op een nieuw abonnement ontvang je bij de brief een retourenvelop zodat je het domiciliëringsformulier gratis kan terugsturen.

Van zodra je intekent op een abonnement en je kiest op dat moment voor betaling via domiciliëring, geef je dan reeds jouw rekeningnummer en jouw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk de krant ontvangt en dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden.

De brief die je ontvangen hebt, dient ter vervollediging van jouw abonnement. Het terugsturen van dit document is steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Ook al is de domiciliëring reeds in orde, dan nog hebben we dit document nodig. Je mag uiteraard gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.

Wanneer je intekent op een abonnement via domiciliëring geef je reeds telefonisch of online jouw akkoord. Je geeft dan ook al jouw rekeningnummer door. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk de krant ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar jouw bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.
Dit is ook voordelig wanneer je gekozen hebt voor een abonnement met een cadeau: de betaling wordt zo snel mogelijk aangevraagd waardoor het cadeau ook zo snel mogelijk kan geleverd worden. Ongeveer een week na intekening ontvang je dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag je gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van jouw abonnement. 

Heb je gemerkt dat jouw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal je van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal je abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Indien je jouw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet je dit inderdaad aan ons doorgeven. Je mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we jou nog een domiciliëringsformulier op dat je enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Contactformulier domiciliëring

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.