Door de staking in Beersel op 9 juni kan de bedeling van Het Laatste Nieuws hinder ondervinden. Heb je geen krant ontvangen, verleng dan hier je abonnement met één exemplaar.

Je kan als abonnee de krant uiteraard ook digitaal lezen: zo hoef je niets van het nieuws te missen.

Betalen via overschrijving

Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die je enkele dagen na de start van je abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvang je ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.

Betaalwijze veranderen

Heb je de overschrijving ontvangen, maar wens je toch te betalen via domiciliëring omdat dat eenvoudiger is? Dit kan je gemakkelijk doorgeven door de achterzijde van het overschrijvingsformulier in te vullen en ondertekend door te sturen.

  • Bij de overschrijving zit steeds een envelop om dit gratis te versturen.
  • Of scan het document in en stuur het door naar sepa@dpgmedia.be.

Bij intekening op een nieuw abonnement kan je ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kies je online voor de betaalwijze 'domiciliëring' en geef je je rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden. Nadien zal je nog een document ontvangen om je rekeningnummer te bevestigen

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 en kies in het keuzemenu voor optie 1.

betalen betalingen betaling betaalwijzen overschrijving domiciliëring online betalen kredietkaart betaalmogelijkheden Abonnement

Veelgestelde vragen

Je kan kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • betalen via kredietkaart
  • online betalen

De betaalbrief wordt tot maximum 7 dagen na intekening opgestuurd. Deze brief is tevens de bevestigingsbrief van jouw abonnement.

Heb je de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of ben je de overschrijving verloren? Je kan een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar jou op.

We kunnen je enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van jou geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.

Wens je voortaan een factuur te ontvangen van je betaling? Klik hier om je aanvraag door te sturen. Vergeet zeker niet de nodige facturatiegegevens door te geven. 

Je mag dit formulier doorsturen naar sepa@dpgmedia.be of mag dit per post opsturen naar DPG Media, Medialaan 1 - 1080 Vilvoorde.

Wanneer je intekent op een nieuw abonnement ontvang je bij de brief een retourenvelop zodat je het domiciliëringsformulier gratis kan terugsturen.

Een aantal weken voor jouw abonnement vervalt zal je van ons een betalingsuitnodiging ontvangen. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal jouw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.

Betaal je via domiciliëring dan verlengen wij het abonnement voor jou en hoef je niet te doen.

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van jouw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Contactformulier betalingen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.