Mogelijke betaalwijzen

Wanneer je een abonnement neemt op Het Laatste Nieuws, kan je kiezen tussen verschillende betaalmogelijkheden.

Overschrijving

Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier dat je na enkele dagen (tot ongeveer 7 dagen) zal ontvangen na inschrijving op het nieuwe abonnement. Enkele weken na intekening zal je tevens een herinnering ontvangen voor het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.

Domiciliëring

Heb je de overschrijving ontvangen, maar wens je toch te betalen via domiciliëring omdat dat makkelijker is? Je hoeft dan enkel de achterkant van het overschrijvingsformulier in te vullen, te ondertekenen en naar ons terug te sturen. Bij de overschrijving zit ook steeds een envelop om dit gratis te versturen. Wij brengen de domiciliëring in orde met jouw bank. Vanaf dan verlopen alle betalingen automatisch.

Bij intekening op een nieuw abonnement kan je ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kies je online voor de betaalwijze 'domiciliëring' en geef je jouw rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden. Nadien zal je nog een document ontvangen om jouw rekeningnummer te bevestigen

Kredietkaart

Deze betaling kan je enkel online aanvragen. Kies bij jouw online aanvraag van een abonnement voor betaalwijze 'automatisch via credit card', na bevestiging van deze betaalwijze zal je doorverwezen worden naar een betaalpagina. Betaling via credit card is een terugkerende betaling die verloopt via jouw kredietkaart (Visa, Mastercard, ...).

 

Online betaling

Als je online intekent op een abonnement, kan je bij intekening ook kiezen voor de optie 'online betaling'. In dit geval voer je de betaling meteen uit en zal je nadien geen overschrijving meer ontvangen. Je ontvangt wel een bevestiging van betaling en een bevestiging van het abonnement (zowel per mail als op papier).

 

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

betalen betalingen betaling betaalwijzen overschrijving domiciliëring online betalen kredietkaart betaalmogelijkheden Abonnement

Veelgestelde vragen

Je kan kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • betalen via kredietkaart
  • online betalen

De betaalbrief wordt tot maximum 7 dagen na intekening opgestuurd. Deze brief is tevens de bevestigingsbrief van jouw abonnement.

Heb je de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of ben je de overschrijving verloren? Je kan een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar jou op.

We kunnen je enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van jou geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.

Wens je voortaan een factuur te ontvangen van je betaling? Klik hier om je aanvraag door te sturen. Vergeet zeker niet de nodige facturatiegegevens door te geven. 

Je mag dit formulier doorsturen naar sepa@persgroep.be of mag dit per post opsturen naar Het Laatste Nieuws, Brusselsesteenweg 347 1730 Asse.

Wanneer je intekent op een nieuw abonnement ontvang je bij de brief een retourenvelop zodat je het domiciliëringsformulier gratis kan terugsturen.

Van zodra je intekent op een abonnement en je kiest op dat moment voor betaling via domiciliëring, geef je dan reeds jouw rekeningnummer en jouw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk de krant ontvangt en dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden.

De brief die je ontvangen hebt, dient ter vervollediging van jouw abonnement. Het terugsturen van dit document is steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Ook al is de domiciliëring reeds in orde, dan nog hebben we dit document nodig. Je mag uiteraard gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.

Wanneer je intekent op een abonnement via domiciliëring geef je reeds telefonisch of online jouw akkoord. Je geeft dan ook al jouw rekeningnummer door. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk de krant ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar jouw bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.
Dit is ook voordelig wanneer je gekozen hebt voor een abonnement met een cadeau: de betaling wordt zo snel mogelijk aangevraagd waardoor het cadeau ook zo snel mogelijk kan geleverd worden. Ongeveer een week na intekening ontvang je dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag je gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van jouw abonnement. 

Heb je gemerkt dat jouw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal je van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal je abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Indien je jouw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet je dit inderdaad aan ons doorgeven. Je mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we jou nog een domiciliëringsformulier op dat je enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Een aantal weken voor jouw abonnement vervalt, zal je van ons een betalingsuitnodiging ontvangen met daar bijgevoegd een overschrijvingsformulier. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal jouw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden. Je hebt een abonnement met factuur dat je wenst te verlengen? Maak gebruik van het overschrijvingsformulier om het abonnement te betalen, de factuur wordt na jouw betaling verstuurd. 

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van jouw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Als jouw kredietkaartgegevens gewijzigd zijn of als jouw kredietkaart vervallen is en je betaalt via terugkerende betaling via kredietkaart, kunnen wij deze gegevens niet aanpassen. In dat geval raden we je aan om over te stappen naar een gewone domiciliëring. Klik hier om het contactformulier in te vullen. We doen vervolgens het nodige. 

Contactformulier betalingen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.