"Omwille van technische problemen kunnen we momenteel geen e-mails beantwoorden. We hopen dit zo snel mogelijk op te lossen en willen u intussen vragen ons op een later moment te contacteren. Heeft u ons reeds een e-mail gestuurd, kan een antwoord langer op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak." 

Betaling via overschrijving

Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die je enkele dagen na de start van je abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvang je ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.

Betaalwijze veranderen

Heb je de overschrijving ontvangen, maar wens je toch te betalen via domiciliëring omdat dat eenvoudiger is? Op de achterzijde van het overschrijvingsformulier of hier vind je een domiciliëringsmandaat. Vul dit in en stuur het op volgende manieren door.

  • Bij de overschrijving zit steeds een envelop om dit gratis te versturen. Het adres is al ingevuld voor jou: Het Laatste Nieuws terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Of scan het document in en stuur het als bijlage door via onderstaand contactformulier.

Bij intekening op een nieuw abonnement kan je ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kies je online voor de betaalwijze 'domiciliëring' en geef je je rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden.

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.25.90 en kies in het keuzemenu voor optie 1.

betalen betalingen betaling betaalwijzen overschrijving domiciliëring online betalen kredietkaart betaalmogelijkheden Abonnement

Veelgestelde vragen

Je kan kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • betalen via kredietkaart
  • online betalen

De betaalbrief wordt tot maximum 7 dagen na intekening opgestuurd. Deze brief is tevens de bevestigingsbrief van jouw abonnement.

Heb je de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of ben je de overschrijving verloren? Je kan een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar jou op.

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van jouw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Contactformulier betalingen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.