Tien ondernemers slaan de handen ineen om een nieuw publiek naar Roeselare halen.
Volledig scherm
Tien ondernemers slaan de handen ineen om een nieuw publiek naar Roeselare halen. © Highconic

10 ondernemers in luxesegment willen als Highconic high-end shoppers naar Roeselare lokken

RoeselareHet voorbije jaar stond de retail-, hospitality- en eventsector zwaar onder druk door de coronacrisis. Daarom investeert Stad Roeselare, samen met tien lokale ondernemers, in een uniek ‘brand collective’, genaamd Highconic. Hun doel: een nieuw publiek met een voorliefde voor het luxesegment naar Roeselare halen.

  1. Roeselare beantwoordt al je vragen over zonnepanelen
    Roeselare

    Roeselare beant­woordt al je vragen over zonnepane­len

    tad Roeselare organiseert samen met het Energeihuis een gratis digitale infosessie over zonnepanelen. Moet je er leggen of toch juist niet? Wat houdt een digitale meter in? Hoe kan ik mijn verbruik afstemmen op mijn productie? Is het nog rendabel? Is een thuisbatterij een interessante investering? Velen onder ons zitten met de handen in het haar. Zijn zonnepanelen nog interessant en is er een verdienmodel? Op al deze vragen krijg je op maandag 28 juni om 19 uur antwoord. Inschrijven voor de infosessie kan via https://www.klimaatswitch.be/inschrijven-infosessie-energiehuis.
  2. Mathijs Desmet met Red Dragons in Final Four European Golden League: “We gaan voor de eindzege”
    VOLLEYBAL RED DRAGONS

    Mathijs Desmet met Red Dragons in Final Four European Golden League: “We gaan voor de eindzege”

    De Red Dragons staan voor een belangrijk weekend, want in SC Lange Munte in Kortrijk strijden ze met Estland, Turkije en Oekraïne voor de eindoverwinning in de European Golden League. Mathijs Desmet werkte al twee sterke kwalificatietoernooien af en hoopt ook in de finales een rol van betekenis te kunnen spelen. “Een basisplaats zit er allicht niet in maar ik sta wel klaar om mij te tonen tijdens eventuele invalbeurten.”