De lokale politie Noorderkempen heeft camerabeelden verspreid van het vandalisme aan de kerststal in Rijkevorsel.
Volledig scherm
De lokale politie Noorderkempen heeft camerabeelden verspreid van het vandalisme aan de kerststal in Rijkevorsel. © Politie Noorderkempen

Drie verdachten van vandalisme aan kerststal Rijkevorsel geïdentificeerd

Rijkevorsel/Beerse/VosselaarDe oproep tot getuigen van de politie Noorderkempen rond het zwaar vandalisme aan de kerststal en twee handelspanden in Rijkevorsel begin januari heeft zijn vruchten afgeworpen. De drie daders zijn geïdentificeerd. Een van hen kwam zich spontaan aangeven. Het gaat om jongemannen van 19 en 22 jaar oud uit Beerse en Vosselaar.

  1. OnlyFans-ster Jamecia verklapt hoeveel extra ze verdient na de Streamz-docu, en dat is niet weinig
    Play
    Showbizz
    2

    OnlyFans-ster Jamecia verklapt hoeveel extra ze verdient na de Streamz-do­cu, en dat is niet weinig

    Hoe gaat het met de OnlyFans-modellen uit de documentaire ‘OnlyFans: De Naakte Vlaamse Waarheid’, een half jaar nadat de reeks op Streamz verscheen? Dat wou Showbits wel eens weten en dus spraken we opnieuw af met Jamecia. Haar getuigenis heeft haar carrière zeker een boost gegeven. Ze verdiende al goed haar boterham met seksueel getinte video’s, maar sindsdien heeft ze nog meer volgers. Volgers die haar uiteraard betalen om haar video’s te kunnen bekijken. Hoeveel haar dat extra oplevert per maand, verklapt ze aan Senne in een nieuwe Showbits. Bekijk hier de succesvolle Streamz-docu Onlyfans.
  2. Tuindesign Koen Eelen laat 30.000 bierviltjes drukken om personeel te vinden: “Ergens moeten er goede tuiniers te vinden zijn en wie weten zitten ze wel in de kroeg straks”
    Rijkevorsel

    Tuindesign Koen Eelen laat 30.000 biervilt­jes drukken om personeel te vinden: “Ergens moeten er goede tuiniers te vinden zijn en wie weten zitten ze wel in de kroeg straks”

    Al ruim een jaar is Koen Eelen van het gelijknamige bedrijf Tuindesign Koen Eelen op zoek naar extra werkvolk. Advertenties in lokale blaadjes, een grote banner langs de straat, sociale media: het bracht allemaal voorlopig weinig op. Tot zijn vriendin ergens op café een bierviltje lag liggen waarop het café naar personeel zocht. “We hebben nu 30.000 bierviltjes laten drukken met een originele slogan én een QR-code erop waarop kandidaten meteen kunnen zien wie we zijn en wat we zoeken: dat moet toch werken, niet?”